Atkreipiame dėmesį, kad naujai pastatytu viaduku eismas dar bus ribojamas dėl nebaigtų darbų, kuriuos vykdyti neleidžia žiemiškos oro sąlygos. Šiuo metu dar yra neatlikti viršutinio asfalto sluoksnio ant viaduko perdangos ir prieigose, šalitilčio įrengimo darbai ir kt. Taip pat viadukas negali būti pradėtas eksploatuoti neatlikus statinio ir dinaminio bandymų, kurie galimi tik įrengus pilną nuolatinę apkrovą ir esant ne žemesnei nei + 5 °C oro temperatūrai: esant neigiamai oro temperatūrai galimi elektroninės matavimo įrangos trikdžiai, dėl kurių tilto deformacijų matavimų ir bandymų metu gauti duomenys gali būti netikslūs.
Kelių direkcijos su rangovu sudaryta sutartis dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km esančios skirtingų lygių sankryžos (Paparčių viaduko) ir aplinkinių kelių rekonstravimo įsigaliojo 2021 m. spalio 21 d. Sutarties vertė – 10,495 mln. eurų su PVM.
Senojo Paparčių viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas nurodytas pirmoje eilės vietoje.
Įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, eismo sąlygos pagerės tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui. Eismo dalyviams bus užtikrintas saugus ir patogus susisiekimas, atitinkantis tarptautinius standartus. Esama infrastruktūra taps kokybiškesnė, sumažės eismo įvykių tikimybė, kelionės laikas bei neigiamas poveikis aplinkai, pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sąlygos.