Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ demonstravo tris naujienas: „Rifter“, „Rifter 4x4“ ir naujos kartos „508“. Pastarajam šį kartą ir suteiksime daugiau dėmesio.
Kaip pasakytų „Peugeot“ kompanijos atstovai, naujos kartos „508“ dizainas yra galingas ir savimi pasitikintis. Koncepcinių automobilių įkvėptas „508“ dizainas buvo kuriamas su mintimi, jog galėtų šokiruoti tuos, kuriems nusibodo tos pačios kėbulo linijos, tos pačios formos ir tie patys atspalviai.
Nesvarbu iš kurios pusės pažiūrėsi į naujos kartos „Peugeot 508“ sedaną, visuomet norisi pasakyti – „Automobilis atrodo nerealiai!“ Tą patį galima pasakyti ir apie automobilio interjerą, kuris ne tik atrodo įspūdingai. Kokybine prasme jis lenkia visus savo konkurentus. Pradedant „Ford Mondeo“ ir baigiant populiariuoju „Volkswagen Passat“.
Žinoma, netradicinių sprendimų šiame automobilyje netrūksta. Esame įsitikinę, jog aukštesniems ir stambesniems vairuotojams nepatiks mažytis vairas ir netradicinė sėdėjimo pozicija, kuomet gamintojas reikalauja vairą nuleisti šiek tiek žemiau, jog prietaisų skydelis būtų virš vairo.
Naujosios EMP2 platformos ir jos dinaminių savybių dėka naujasis „Peugeot 508 pasiekė“ pusiausvyrą tarp komforto ir automobilio valdymo tikslumo. Montuojant kėbulo detales, be jų suvirinimo, taip pat yra naudojami specialūs klijai, suteikiantys automobiliui tvirtumo ir ilgaamžiškumo. Palyginti su pirmtaku, šis automobilis gali būti iki 70 kilogramų lengvesnis.
Daugybė daiktadėžių ir dėtuvių, kurių bendroji talpa siekia 32 litrus, padidiną patogumą kelionėse, o išmaniesiems prietaisams įkrauti yra 4 USB lizdai ir 12V lizdai centrinėje konsolėje bei bagažinėje. Natūralu, kad automobilyje taip pat yra Apple Carplay , Android Auto ir Mirror Link jungtys, be to, bevielio telefono įkrovimo ir 3D navigacijos sistemos. Aukštos kokybės garso sistema pasirūpino akustikos įmonė Focal®.
Naujajame 508 modelyje įdiegta daug vairuotojo pagalbos sistemų, atitinkančių šiandienos reikliausių klientų lūkesčius ir naujausius EuroNCAP kriterijus:
- infraraudonųjų spindulių naktinio matymo NightVision sistema (pirmoji savo klasėje);
- automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km / h greičiu, taip pat, susidūrimo pavojaus įspėjimas;
- aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema;
- važiavimo eismo juosta pagalbos sistema;
- vairuotojo išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys;
- automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas;
- greičio ribojimo ženklų atpažinimo ir patarimo sumažinti greitį sistema;
- eismo ženklų atpažinimo sistema – STOP ženklas ir vienos krypties ženklas;
- adaptyvi greičio valdymo sistema su sustabdymo funkcija;
- aktyvioji nematomų zonų stebėjimo sistema;
- Visiopark2 – 360 laipsnių kamera;
- patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema;
- Peugeot Connect SOS & Assistance avarinė pranešimų sistema;
Naktinio matymo prietaisas naudoja infraraudonosios spinduliuotės kamerą ir tamsoje aptinka gyvus gyvūnus priešais automobilį arba, esant blogam matomumui, 200 – 250 metrų atstumu.
Naujoji daugiapakopė galinė Active Suspension pakaba su elektra valdoma važiuokle užtikrina tiek tikslesnį valdomumą, tiek padeda užtikrinčiau jaustis nelygiuose keliuose.
Naujasis Peugeot 508 bus gaminamas Prancūzijos Mulhouse gamykloje. Pirmasis automobilio pristatymas vyks kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o šių metų pabaigoje naująjį modelį bus galima įsigyti Lietuvoje.