• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2020 metų pradžioje „Volkswagen“ pradės prekybą naujais vizionieriško dizaino elektriniais automobiliais, galinčiais nuvažiuoti ilgus atstumus: „I.D.“ šeima. Šiuo metu vykstančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristato naująjį „I.D.“ šeimos narį: „I.D. VIZZION“, kuris autonomiškai važiuoja bei yra valdomas balso ir gestų pagalba. Be to, savo dirbtinio intelekto dėka jis gebės ir mokytis.

24

2020 metų pradžioje „Volkswagen“ pradės prekybą naujais vizionieriško dizaino elektriniais automobiliais, galinčiais nuvažiuoti ilgus atstumus: „I.D.“ šeima. Šiuo metu vykstančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristato naująjį „I.D.“ šeimos narį: „I.D. VIZZION“, kuris autonomiškai važiuoja bei yra valdomas balso ir gestų pagalba. Be to, savo dirbtinio intelekto dėka jis gebės ir mokytis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Su „I.D. VIZZION“ bendraujama virtualiai per išplėstinę realybę. Komunikavimo technologija yra tokia pažangi, kad virtualus asistentas gali mokytis ir bendrauti empatiškai. „I.D. VIZZION“ yra išmanus įrenginys ant ratų, kuriam nereikia vairuotojo, ‒ jis pats juo tampa. Kaip skaitmeniniame pasaulyje – viskas visapusiškai sujungta. Keleiviai gali atsipalaiduoti, bendrauti, dirbti ir nustatyti kitą kelionės tikslą. Komunikacija tarp žmogaus ir mašinos yra intuityvi ir paprasta valdyti. Taip yra dėl išplėstinės realybės, organiško kalbos valdymo bei modernių mišrios realybės akinių - „HoloLens“, sukurtų „Microsoft“ įmonės.

REKLAMA

Automobilio virtualusis asistentas valdomas gestais ir balsu. Kelionės tikslas taip pat nustatomas balsu arba per išmanųjį įrenginį. „I.D. VIZZION“ asistento sistemos gali kasdien prisitaikyti prie naudotojų dėl savo gebėjimo mokytis. Sistema atpažįsta vartotojų poreikius ir norus – tokius, kaip sėdynių nustatymai, oro kondicionavimo temperatūra ar pamėgti grojaraščiai – ir pati autonomiškai aktyvuoja šias funkcijas pagal situaciją.

REKLAMA
REKLAMA

„I.D. VIZZION“ užtikrina saugumą naudodama veido atpažinimo funkciją, kad automobilis nepatektų į netinkamo vartotojo rankas. Balso ir gestų kontrolė padeda išvengti valdymo klaidų. Automobilis gali komunikuoti su aplinka projektuodamas vaizdus, pavyzdžiui, šviesdamas „zebro“ linijas gali įspėti pėsčiuosius ar dviratininkus, jog automobilis juos pastebėjo ir stabdo, tad jie gali saugiai kirsti kelią. Galiausiai, šio automobilio autonominis valdymas yra aukščiausio lygio (penkto), ir tai žymiai sumažins eismo įvykių skaičių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atvira „I.D. VIZZION“ automobilio erdvė yra tarsi namų poilsio zona ant ratų, kuri gali būti pritaikyta skirtingiems kelionių režimams. Atsipalaidavimui, darbui, žaidimams ar bendravimui – lengvai išpildomi pageidavimai. Jei reikia, langai gali būti elektrochemiškai užtamsinami, o trikdantys aplinkos garsai pašalinti aktyvios triukšmo slopinimo sistemos dėka. Koncepcinis automobilis naudoja keleivių fizinio aktyvumo įrenginius (laikrodžius) ir „HoloLens“ akinių sensorius tam, kad nustatytų reikiamą oro kondicionavimo režimą. Taip „I.D. VIZZION“ tampa naujos eros išmaniaisiais mobiliais namais.

REKLAMA

Gamintojas teigia, jog „I.D. VIZZION“ būdamas koncepcinio automobilio stadijoje, sugeba atitikti „Level 5“ autonomijos lygį – tai yra aukščiausias autonomiškų automobilių lygis, kuriame nėra nei pedalų, nei vairo. Tai yra pilnavertis autonominis automobilis.

Po itin išraiškingu kėbulu slepiasi du elektros motorai, dvi transmisijos ir 111 kWh galingumo akumuliatorius. Priekyje stūkso 101 arklio galios elektros motoras. Tuo tarpu šalia galinės ašies sumontuotas elektros motoras išvysto 201 arklio galią.

Gamintojo teigimu, iki 100 km/val. „I.D. VIZZION“ įsibėgės per 6,3 sekundės ir pasieks 180 km/val. maksimalų greitį.

Šis konceptas turi ir dar vieną kozirį. Automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti iki 664 kilometų distanciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų