Tuo metu duomenų analitikai ragina nesieti šios neapykantos bangos su Europoje mažėjančiais „Tesla“ pardavimais. Anot ekspertų, europiečiai dažniau renkasi tradicinių Europos ir naujų Kinijos gamintojų elektromobilius, dėl tiesiog patrauklesnės kainos, o ne dėl neapykantos Muskui.
Naktį, kilus gaisrui, Teslos“ elektromobilių atstovybės Romoje galiname kieme supleškėjo 17 naujutėlaičių „Teslų“. Ugniagesiai aiškinasi, kodėl įsiplieskė gaisras. Viena iš versijų – padegimas.
„Teslos“ įkūrėjas ir bene skandalingiausias Donaldo Trumpo administracijos narys Elonas Muskas gaisrą Romoje socialiniame tinkle apibūdino vienu žodžiu – terorizmas.
Praėjusį šeštadienį šalia „Teslos“ salono Vokietijos Verdeno mieste sudegė septyni elektromobiliai. Ugniagesiai tyrėjai iki šiol aiškinasi, dėl ko kilo gaisras.
Guodžiasi, kas darbas kenkia verslui
Bene labiausiai kritikuojamas JAV administracijos narys interviu „Fox“ televizijai guodėsi, kad darbas valdžioje labai pakenkė jo verslams.
„Mano kompanijos nukenčia dėl mano buvimo valdžioje,“ – sakė JAV našumo departamento vadovas E. Muskas.
Berlyne dvi aktyvistė mėlynais dažais nupurškė „Teslos“ salono pastatą. Tas pats scenarijus, tik kita – oranžinė spalva Stokholme. Dvi aktyvistės demonstratyviai atsiklaupė ir, nors klausytojų aplinkui nebuvo nei vieno, rėžė savo manifestą:
„Klimatas ir demokratija žlugo kartu. Elonas Muskas atvirai atliko nacių pasisveikinimą, jis sistemiškai oponuoja darbininkų teisėms, puola žurnalistus, kurie jį kritikuoja. Prabangūs elektromobiliai neišsaugos mūsų nuo klimato katastrofos.“
Identiškas protestas vyko Kanadoje. Elektromobilius gaminančios „Teslos" įkūrėjas ir čia kaltinamas dėl klimato katastrofos ir kitų pasaulio problemų.
Tačiau duomenų analitikai tvirtino, kad tikroji europiečių nuomonė apie E. Muską atsiskleis jau artimiausiomis dienomis, kai „Tesla“ pristatys oficialią pardavimo Europoje statistiką. Žinoma, kad „Teslos“ pardavimai Europos šalyse krito, tačiau ne tik dėl nacistinio E. Musko pasisveikinimo.
Europos rinkoje „Teslos“ pasiūla yra mažesnė ir greičiau senstanti, jei palyginsime ją su tradiciniais Europos gamintojais ir naujais Kinijos rinkos žaidėjais, kurie naujus elektromobilių modelius kepa it bandeles ir dažnai už prieinamesnę kainą.
Visą reportažą žiūrėkite straipsnio pradžioje.
Visas TV3 Žinias žiūrėkite čia:

















































































































































































































































