„Toks orlaivis Lietuvos oro erdvės nekirto ir pažeidimas nefiksuotas. Atkreipiame dėmesį, kad programėlėje Flightradar24 galimai atvaizduojama netiksli šio orlaivio skrydžio trajektorija“, – komentavo akcinė bendrovė „Oro navigacija“.
Lėktuvas IL-76, remiantis „Flight Radar“ ir „Flight Aware“ duomenimis, pakilo iš Bykovo oro uosto Maskvoje penktadienio popietę ir per Baltarusijos teritoriją pasiekė Lietuvos pasienį. Tiesa, lėktuvas demonstravo itin keistą skrydžio amplitudę, kuri panašesnė į techninį judesio daviklio gedimą arba sąmoningą radarų klaidinimą.
Valstybės valdomos akcinės bendrovės „Oro navigacija“ atstovų teigimu, informacija apie šį tariamą rusų lėktuvo pasirodymą jiems yra žinoma, išsamesnį atsakymą pažadėjo pateikti vėliau.
Šis lėktuvo modelis (skrydžio numeris SUM9127), remiantis atviruose šaltiniuose pateikiama informacija, yra Rusijos gelbėjimo tarnybų naudojamas orlaivis IL-76P (TDP). Šis orlaivis naudojamas gelbėjimo darbų metu, o taip pat gesinant gaisrus.
Kaip tik rugpjūčio 4-ąją Rusijos informavimo priemonės skelbė apie sunkų nudegimą patyrusio paauglio transportavimą iš Volgogrado į Žemutinį Naugardą, būtent gelbėjimo tarnybų lėktuvu IL-76P (TDP), kuris yra specialiai pritaikytas gabenti sunkiai sužeistus asmenis.