Tarptautiniai ekspertai šeštadienį Taivane tiria „TransAsia Airways“ lėktuvo katastrofos vietą, pasirodžius naujiems požymiams, kad lėktuvas galėjo nukristi atsitrenkęs į medžius.
Septyni prancūzai ir vienas kanadietis, atstovaujantys Prancūzijos Civilinės aviacijos saugumo tyrimų ir analizės biurui, prancūzų ir italų lėktuvų gamintojai ATR ir lėktuvų variklių gamintojai „Pratt & Whitney Canada“, į Taivaną atvyko vėlai penktadienį, kad padėtų tirti 48 gyvybių pareikalavusią katastrofą.
Vienas ekspertas pasiliko Taibėjuje padėti tirti juodąsias dėžes, kurių viena įrašo pokalbius pilotų kabinoje, o kita – skrydžio duomenis, o kiti ekspertai anksčiau šeštadienį išskrido į Magongą apžiūrėti į oro pajėgų bazę pervežtų nuolaužų ir katastrofos vietos, sakė pareigūnai.
„ATR pagamino šį lėktuvą ir jie geriausiai jį pažįsta, projektuotojas ir techniniai specialistai pateiks mums tyrimui reikiamą informaciją“, – sakė Taivano aviacijos saugumo tarybos direktorius Thomas Wangas (Tomas Vangas).
„TransAsia Airways Fligh“ lėktuvas, kuris skrido reisu GE222 ir kuriame buvo 54 keleiviai bei keturi įgulos nariai, trečiadienį rėžėsi į namus netoli oro uosto Magonge, Penghu salose. Gyvi liko tik 10 žmonių, kai kurie jų buvo sunkiai sužeisti. Tarp žuvusiųjų yra du prancūzų medicinos studentai.
Vietinio susisiekimo propelerinis lėktuvas „ATR 72-500“ antrą kartą bandė nutūpti – pirmą kartą jam tai nepavyko dėl perkūnijos ir smarkaus lietaus, Taivane siaučiant taifūnui „Matmo“.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.