• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

58 metų Mirko Marwegas buvo vienas iš dviejų „Delta Airlines“ darbuotojų, kurie žuvo, antradienį sprogus padangai Atlantos (JAV) oro uoste. Tragedija įvyko, kai „Delta“ padangų ir techninės priežiūros įmonėje „TechOps“, esančioje netoli Hartsfildo-Džeksono Atlantos tarptautinio oro uosto, techninės priežiūros tikslais buvo ardomi ratų komponentai.

58 metų Mirko Marwegas buvo vienas iš dviejų „Delta Airlines“ darbuotojų, kurie žuvo, antradienį sprogus padangai Atlantos (JAV) oro uoste. Tragedija įvyko, kai „Delta“ padangų ir techninės priežiūros įmonėje „TechOps“, esančioje netoli Hartsfildo-Džeksono Atlantos tarptautinio oro uosto, techninės priežiūros tikslais buvo ardomi ratų komponentai.

REKLAMA

Žuvusiojo sūnus Andre Colemanas Atlantos naujienų stočiai „11Alive“ sakė, kad šeima buvo priversta remtis tėvo tatuiruotėmis ir Misisipės valstijos dirželiu ant jo kaklo – tik taip pavyko jį atpažinti. A. Colemanas pridūrė, kad norėjo pamatyti savo tėvą, nes netikėjo, kad jis mirė. Tačiau teismo medicinos ekspertas šeimai pasakė, kad kūnas tapo neatpažįstamas.

Tėtis visuomet buvo šalia

M. Marwegas, gyvenęs Stoun Mountain, Džordžijos valstijoje (JAV), dirbo „Delta“ daugiau nei 20 metų ir po kelių mėnesių planavo išeiti į pensiją, praneša „11Alive“. A. Colemanas sakė, kad jo tėvas buvo mylintis žmogus, kuris kaip tik sekmadienį padėjo pakeisti alyvą savo motocikle.

REKLAMA
REKLAMA

„Toks jis buvo tėtis. Jis visada buvo šalia, – sakė A. Colemanas. – Marwegas tarnavo kariuomenėje, per pastarąjį šimtmetį sekdamas savo šeimos kartas, įskaitant tėvą, seserį, brolius, sūnėną, sūnų ir anūkę.

REKLAMA

Claytono (JAV) apygardos teismo medicinos eksperto biuras nustatė, kad antroji auka yra 37 metų Luisas Aldarondo iš Newnano, Džordžijos valstijoje (JAV). Sunkiai sužeistas darbuotojas trečiadienį tebebuvo prižiūrimas medikų, elektroniniu paštu pranešė „Delta“ atstovė spaudai Samantha Moore Facteau.

Sprogimo priežastis neskelbiama

Anksčiau „Delta“ teigė, kad ratų dalys, kurios buvo ardomos įvykus sprogimui, tuo metu nebuvo pritvirtintos prie lėktuvo.

REKLAMA
REKLAMA

Federalinė darbuotojų saugos ir sveikatos administracija sakė pradėjusi tyrimą. Sprogimo priežastis neskelbiama. Įrenginys, kuriame įvyko sprogimas, priklauso „Delta TechOps“, kuri atlieka techninės priežiūros, remonto ir kapitalinio remonto darbus „Delta“ ir daugiau kaip 150 aviacijos ir oro linijų klientų visame pasaulyje.

Antradienio rytą „Delta TechOps“ prezidentas ir operacijų vadovas Johnas Laughteris išplatino pranešimą darbuotojams, kuriame pripažino, kad dėl šios tragedijos visiems skauda širdį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis teigė: „Su giliu liūdesiu dalijuosi žinia, kad trys „TechOps“ komandos nariai pateko į nelaimingą atsitikimą, kuris įvyko anksti ryte Atlantoje... Ratų ir stabdžių parduotuvėje. Prašome žinoti, kad jūsų saugumas ir gerovė yra svarbiausia – visada, ir kad jūsų vadovai yra čia dėl jūsų. Prašome ir toliau tinkamai rūpintis savimi ir vieni kitais. Mes visi esame kartu ir tai įveiksime palaikydami vieni kitus“.

REKLAMA

„Delta“ šeimai skauda širdį“

J. Laughteris teigė, kad darbuotojai liks darbo vietoje ir teiks pagalbą tiek, kiek reikės, ir nukreipė nelaimės ištiktus darbuotojus į žmogiškųjų išteklių skyrių, taip pat pasiūlė visą parą veikiančią konsultavimo paslaugą.

„Delta Airlines“ pareiškime teigiama: „Delta“ šeimai skauda širdį dėl dviejų komandos narių netekties ir dar vieno sužeidimo po šį rytą įvykusio incidento Atlantos techninio eksploatavimo techninės priežiūros centre. Šiuo neįtikėtinai sunkiu metu visapusiškai palaikome šeimos narius ir kolegas. „Delta“ šeima dėkinga už greitus pirmojo reagavimo būrio ir medicinos komandų veiksmus įvykio vietoje“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų