• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ryanair“ iškėlė baudžiamąją bylą keleiviui, kuris skrydžio į Ispaniją metu žodžiu įžeidinėjo įgulos narius ir prisistatė esąs Jungtinių Tautų diplomatas, rašoma „The Independent“.

„Ryanair“ iškėlė baudžiamąją bylą keleiviui, kuris skrydžio į Ispaniją metu žodžiu įžeidinėjo įgulos narius ir prisistatė esąs Jungtinių Tautų diplomatas, rašoma „The Independent“.

REKLAMA

Incidentas įvyko sausio 17 d. „Ryanair“ reisu FR2001, kuris turėjo išskristi iš Lansarotės Kanarų salose į Santjago de Kompostela Ispanijos žemyninę dalį.

Įlipęs į lėktuvą keleivis, kuris teigė esąs JT diplomatas, turintis „diplomatinį imunitetą“, bandė užimti ne jam skirtą vietą.

Įgulai paprašius parodyti įlaipinimo bilietą, keleivis pradėjo įžeidinėti ir galiausiai Ispanijos policijos pajėgos turėjo jį jėga išlaipinti.

Lėktuvo salono vidaus nufilmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kaip keturi policijos pareigūnai ištraukia vyrą iš jo vietos.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl „nepateisinamo keleivio elgesio“ išvykimas buvo atidėtas 40 minučių, o 137 lėktuve buvę keleiviai patyrė „nereikalingą trikdį“, trečiadienį pranešė pigių skrydžių bendrovė.

REKLAMA

Keleiviui iškelta baudžiamoji byla

Praėjus kiek daugiau nei dviem mėnesiams po incidento, „Ryanair“ pranešė, kad Ispanijos teismui iškėlė privačią baudžiamąją bylą dėl keleivio, kuris sutrikdė skrydį.

„Ryanair“ tvirtina, kad taiko griežtą tolerancijos politiką, o baudžiamosios bylos iškėlimas yra viena iš esminių priemonių, kuriomis siekiama užkirsti kelią tokiems incidentams skrydžiuose.

REKLAMA
REKLAMA

„Ryanair“ atstovas spaudai sakė: „Nepriimtina, kad keleiviai, kurių daugelis atostogauja su šeima, be reikalo vėluoja dėl vieno nedrausmingo keleivio elgesio.“

Ir pridūrė: „Šiam keleiviui iškėlėme privačią baudžiamąją bylą, pagal kurią teismas gali skirti 3-12 mėnesių laisvės atėmimo bausmę arba 6-18 mėnesių atlyginimo dydžio baudą.“

„Tikimės, kad šis pavyzdys atgrasys nuo trikdančio elgesio „Ryanair“ skrydžiuose, kad keleiviai ir įgula galėtų keliauti patogioje ir pagarbioje aplinkoje, kaip ir priklauso“, – tęsė „Ryanair“ atstovas spaudai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ryanair“ ir anksčiau teko imtis teisinių veiksmų prieš skrydį trikdančius keleivius

Oro linijų bendrovei nėra svetima imtis teisinių veiksmų prieš savo keleivius, kurių elgesys trikdo skrydį.

Sausio mėn. „Ryanair“ pranešė, kad reikalauja 15 tūkst. eurų iš keleivio, dėl kurio „nepateisinamo elgesio“ teko keisti skrydžio kryptį.

REKLAMA

2024 m. balandžio mėn. skrydis iš Dublino (Airija) į Lansarotę dėl nedrausmingo keleivio buvo priverstas nukrypti į Porto miestą Portugalijoje.

Pasak „Ryanair“, 160 keleivių vėlavo visą naktį ir prarado atostogų dieną. Airijos apygardos teismui oro transporto bendrovė pateikė ieškinį prieš keleivį, siekdama „atgauti išlaidas“, susijusias su nakvyne, keleivių išlaidomis ir mokesčiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų