Grupė Ispanijos specialistų, pučiant smarkiems vėjams ir smarkiai banguojant, stengiasi, kad beveik 1500 tonų degalų, buvusių traleryje, neplistų link Mauritanijos pakrantėje esančios banginių ir kitų unikalių gyvybės rūšių buveinės.
72 laivo įgulos nariai iš tralerio „Oleg Naidenov“ buvo evakuoti praėjusį šeštadienį, kilus gaisrui, kai laivas buvo prišvartuotas populiarios turistinės Gran Kanarijos salos Las Palmo uoste. Baiminantis, kad gaisras neišplistų, jis buvo nuvilktas į atvirą jūrą, kur nuskendo už 15 jūrmylių į pietus nuo Maspalomaso Gran Kanarijoje, pranešė Ispanijos gelbėjimo tarnyba.
Vietos žiniasklaidoje pasirodė nuotraukos, kurioje matyti, kaip iš laivo kyla juodi dūmai.
Pavadinusi šį Rusijos tralerį „piratų laivu“, aplinkosauginė organizacija „Greenpeace“ nerimauja dėl galimos taršos.
„Greenpeace“ vis dėlto atmetė galimybę, kad naftos produktų nuotėkis būtų panašus į 2002-ųjų lapkritį buvusį Atlanto vandenyne ties Ispanijos šiaure, kur per tanklaivio „Prestige“ katastrofą išsiliejo 63 tūkst. tonų degalų.
„Naftos nuotėkis yra naftos nuotėkis“, – sakoma „Greenpeace“ pranešime.
2014-ųjų sausį dėl šio rusų tralerio kilo ginčas tarp Rusijos ir Senegalo, kuris apkaltino laivo „Oleg Naidenov“ žvejus, kad šie žūklauja neteisėtai Senegalo vandenyse.
Senegale šis laivas buvo sulaikytas trims savaitėms, o paskui nuvilktas prie Bisau Gvinėjos sienos.
Laivo savininkė, Murmanske Rusijos šiaurės vakaruose registruota firma, sumokėjo Dakarui 900 tūkst. eurų, kad laivas būtų paleistas.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.