„Dėl degalų naudojimo efektyvumo bandymų duomenų nustatėme... kad bandymai buvo atlikti netinkamai, taigi degalų naudojimo efektyvumo rodikliai, nustatyti per tokius bandymus, buvo geresni negu tikrieji rodikliai“, – rašoma pranešime, paskelbtame Tokijuje prasidėjus įmonės spaudos konferencijoje. Kiek anksčiau įmonei pranešus, kad „Mitsubishi“ prezidentas Tetsuro‘as Aikawa trečiadienį surengs spaudos konferenciją šiuo klausimu, įmonės akcijų kursas krito 15 proc. – labiausiai nuo 2004 metų liepos.
Japonijos transporto ministerijos atstovas Yoshifumi‘s Nagai‘us agentūrai „Bloomberg“ telefonu pareiškė, kad „Mitsubishi Motors“ pateikė netikslius ekonomiškumo duomenis, susijusius su mažalitražiais automobiliais.

„Volkswagen“ skandalas skiriasi
Pasak ekspertų, „tai gal ir skiriasi nuo „Volkswagen“ atvejo, bet rinka į tokias žinias ėmė reaguoti itin jautriai. Tai gali padaryti panašų [į „Volkswagen“] poveikį pardavimams ir įmonės reputacijai.“
„Volkswagen“ skandalas kilo pernai, kai didžiausia Europos automobilių gamintoja pripažino klastojusi automobilių taršos bandymų rezultatus.
Anksčiau į skandalus, susijusius su netiksliais duomenimis apie automobilių kuro vartojimą, buvo patekę „Hyundai Motor“, „Kia Motors“ ir „Ford Motor“. „ Hyundai “ ir „ Kia “ JAV sumokėjo baudas, o „Ford“ sumažino tam tikrų 2013 ir 2014 metais išleistų hibridinių modelių degalų naudojimo efektyvumo klasę.