Skandalingas nuotraukas „Twitter“ paviešino vartotojas @mattiasharris. Jo teigimu, fotografija buvo daryta skrydžio iš Londono į Ženevą metu.
Fotografijos išsyk sulaukė didžiulio dėmesio socialiniuose tinkluose. Jau kitoje žinutėje liudininkas rašė: „Negalima neužduoti klausimo – kokios būklės apskritai buvo pats lėktuvas. Tai buvo jos vieta. Kuomet įlaipinimas baigėsi, ją persodino. Nesu tikras, ar tai būtų padarę, jeigu lėktuvas būtų pilnas“, – rašė jis.
Bendrovė buvo priversta sureaguoti į žmonių pasipiktinimą. „EasyJet“ atstovas interviu „The Independent“ pareiškė, kad keleivė į šią vietą atsisėdo „savo pačios valia“. „Mes keleiviams neleidome sėdėti šiuose krėsluose, nes jie buvo sulūžę ir laukė remonto“, – cituojamas bendrovės atstovas BBC.
„Saugumas – mūsų pagrindinis prioritetas, „EasyJet“ eksploatuoja savo lėktuvus laikantis griežtų saugumo taisyklių“, – pridūrė jis.
Tuo pat metu socialiniuose tinkluose pasirodė naujos nuotraukos su krėslais be atlošų „EasyJet“ lėktuvuose. „Twitter“ paskyros @tgd83 autorius paviešino savo istoriją: jam pardavė bilietus į vieną iš krėslų be atlošų. Lėktuvas buvo perpildytas. Kuomet paaiškėjo, kad krėslai yra „nepataisomi“ bendrovės atstovai buvo priversti mokėti keleiviams, kad šie „išeitų iš lėktuvo“.