Teismų ekspertai, iššifravę „juodosios dėžės“ duomenis, apkaltino „Costa Concordia“ laivo kapitoną melu: jis ėmėsi laivo valdymo likus šešioms minutėms iki laivo sudužimo, kuris nusinešė dešimtis žmonių gyvybių.
Pats kapitonas tikina, kad prie laivo šturvalo susidūrimo metu stovėjo kitas žmogus, kuris turi prisiimti atsakomybę už katastrofą, įvykusią 2012 metų sausio 14 dieną.
„Juodosios dėžės“ audio įraše girdisi, kad incidentas tarp „Costa Concordia“ pulkininkų sukėlė paniką, praneša „The Daily Telegraph“.
„Mus traukia į dugną!„, - šaukė viena karininkas, kai laivas susidūrė su rifais. Po kelių sekundžių girdisi Francesko Skettino balsas: “Su kuo mes susidūrėme?“, jam atsako: “Su rifais".
Vėliau vienas iš karininkų pasakė: „Tai buvo fejerverkas, kurio jis taip norėjo“, Sakydamas „fejerverkas“ jis turėjo omeny manevrą, kurį F. Skettino tarsi sutiko atlikti, kad pasveikintų savo buvusį kolegą Džiljo saloje, patikslina „The National Post“.
„Juodojoje dėžėje“taip pat užfiksuotas F. Skettino pokalbis su karininku, atsakingu už saugumą ir laivo evakuaciją. Jam kapitonas pasakė: „Aš čia mirštu! Nesakyk man nieko!"