„Ocean Shield“ sugebėjo iš naujo pagauti signalus dar du kartus – vakar vėlyvą popietę ir kiek vėliau vakare“, – sakė Jungtinio agentūrų koordinavimo centro vadovas Angusas Houstonas (Angusas Hustonas).
„Ocean Shield“ dabar yra aptikęs keturias transliacijas“, – pridūrė jis, ieškotojams mėginant tiksliai nustatyti, kurioje Indijos vandenyno vietoje nukrito lėktuvas „Boeing 777“, dingęs kovo 8 dieną. Orlaiviu skrido 239 žmonės.
Vėliausi du kontaktai buvo užmegzti antradienį – iš jų pirmasis truko 5 min. 32 sekundes, o antrasis – apie 7 minutes.
A.Houstonas per spaudos konferenciją sakė, kad ekspertai, išanalizavę du impulsinius signalus, užfiksuotus Australijos laivo anksčiau šią savaitę, nustatė, kad jie atitinka lainerio juodųjų dėžių skleidžiamus akustinius impulsus.
„Jų nuomone, signalai atitinka skrydžių duomenų įrašymo prietaiso specifikacijas ir aprašymą“, – pažymėjo koordinatorius.
Buvęs Australijos karinių oro pajėgų vadas sakė esantis įsitikinęs, kad paieškos vyksta teisingoje teritorijoje, tačiau dar reikia aptikti oro bendrovės „Malaysia Airlines“ lėktuvo nuolaužų, kad būtų išsklaidytos visos abejonės.
„Tikimės, kad (užfiksavę) daug signalų, nustatysime mažą (paieškų) plotą, ir tikimės, kad per kelias dienas sugebėsime kažką rasti dugne, kas galėtų patvirtinti, jog tai yra MH370 amžino atilsio vieta“, – sakė A.Houstonas žurnalistams.
Jis pridūrė, kad kai bus baigtos akustinių signalų paieškos ir nebeliks vilčių išgirsti daugiau, į vandenyno dugną bus nuleistas autonominis povandeninis aparatas.
„Neketinu nieko patvirtinti, kol kas nors pamatys tas nuolaužas“, – pabrėžė A.Houstonas.
„Reikia suspėti sugrėbti šieną, kol saulė šviečia. Mums reikalingi visi duomenys, kuriuos galime surinkti“, – aiškino jis, turėdamas omenyje, kad lėktuvo juodųjų dėžių akumuliatorių energija yra ties išsekimo riba.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.