Minėto modelio orlaivius buvo uždrausta naudoti visame pasaulyje po to, kai per dvi avarijas žuvo 346 žmonės.
„Boeing“ sprendimas patvirtino investuotojų nuogąstavimus, kad bendrovės atsigavimas po krizės užtruks ilgiau ir kad jis lems daugiau neapibrėžtumo, nei tikėjosi „Boeing“ vadovai.
„Boeing“ problemos turėjo įtakos visai JAV ekonomikai, gamybos apimtims, prekybai ir ilgalaikio vartojimo prekių pardavimui.
Pareiškime bendrovė teigė, kad ji ir toliau mokės darbuotojams atlyginimus, nepaisant laikino gamybos sustabdymo, tačiau sprendimas iš karto sukėlė klausimų dėl orlaivių dalių tiekėjų ateities.
„Esame informavę, kad nuolat vertinsime savo gamybos planus, jei draudimas eksploatuoti orlaivius MAX truks ilgiau, nei tikėjomės“, – sakoma bendrovės pranešime.
„Atlikdami šį nuolatinį vertinimą, nusprendėme teikti pirmenybę jau pagamintų orlaivių pristatymui ir nuo kito mėnesio laikinai sustabdyti orlaivių 737 gamybą“, – pažymėjo bendrovė.
Nuo tada, kai buvo uždrausta eksploatuoti minėto modelio orlaivius, „Boeing“ ir toliau gamino po 40 lėktuvų per mėnesį savo gamykloje, esančioje Rentono mieste Vašingtono valstijoje.
Primename, kad Orlaivių „Boeing 737 MAX“ skrydžiai visame pasaulyje buvo sustabdyti 2019 metų kovą po dviejų mirtinų katastrofų.
2018 metų spalio pabaigoje netrukus po pakilimo iš Džakartos oro uosto sudužo Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas „Boeing-737 MAX 8“ . Žuvo visi 189 orlaivyje buvę žmonės.
O šių metų kovo 10-ąją nukrito Etiopijos oro linijų bendrovės orlaivis „Boeing-737 Max 8“, skridęs iš Adis Abebos į Nairobį. Per šią katastrofą žuvo 157 žmonės.