Telekonferencijos metu bendrovės įkūrėjas ir vadovas Elonas Muskas (Elonas Maskas) sakė, kad programinės įrangos atnaujinimą bus galima atsisiųsti po dviejų savaičių automobiliams, kurie buvo pristatyti po 2014 metų spalio. Jis taip pat pareiškė, kad „labai tikėtina“, jog šis atnaujinimas būtų išgelbėjęs gegužę per susidūrimą su sunkvežimiu žuvusio „Tesla“ vairuotojo gyvybę.
Naujausias atnaujinimas leis sistemai atpažinti „didelius metalinius objektus visame kelyje“, sakė E. Musk.
Minėta tragiška avarija Floridoje, įvykusi tuomet, kai vairuotojas naudojosi autopiloto funkcija, įvyko po to, kai autopilotas dėl prastų oro sąlygų ir žemo šviesingumo nepastebėjo sunkvežimio. Radarų technologija taps pagrindine kontrolės sistema vietoj standartinės kamerų sistemos ir leis fiksuoti kitus objektus kelyje esant rūkui, dulksnai ar sningant.
„Ši technologija turėtų fiksuoti tokį objektą, kaip briedis, nes tai yra didelės masės objektas. Tačiau gali neužfiksuoti mažos stirnos“, – sakė E. Muskas.
Pasak „Tesla“, „galutinis efektas turėtų būti toks, kad atsižvelgiant į tai, jog radaras mato kiaurai bet kokios vaizdinės kliūties, automobilis turėtų beveik visada sugebėti sustabdyti, net jei ant kelio nulinio matomumo sąlygomis nusileistų ateivių laivas“.
„Idealus saugumas iš tiesų yra nepasiekiamas tikslas, – pabrėžė „Tesla“ vadovas, kurs atskleidė, jog atnaujinimas buvo kuriamas pastaruosius tris ar keturis mėnesius. – Tai saugumo tikimybės pagerinimas. Niekada nebus nulinė žūties ar sužeidimų tikimybė.“
Anot E. Musko, atnaujinimas leis saugumą padidinti maždaug tris kartus.