„Renault“ salone Paryžiuje buvo pristatytas prototipas, atstovausiantis „Alpine“ šio sezono Le Mano 24 valandų ir Europos Le Mano serijos (ELMS) lenktynėse. „N°36 Alpine“ pirmą kartą trasoje pasirodys kovo 26-27 d. oficialių ELMS testų metu Paulo Ricardo trasoje, Prancūzijoje. ELMS lenktyniaus Nelsonas Panciaticis ir Pierro Ragues, duetą Le Mano 24 valandų lenktynėse papildys Tristanas Gommendy.
„Alpine“ sugrįžimas į ištvermės lenktynes po 35 metų pertraukos žymi pirmąjį markės atkūrimo etapą. Kitame etape 2016-aisiais planuojama pristatyti pirmąjį „Société des Automobiles Alpine-Caterham“ automobilį.
Jeanas-Pierre Jaussaudas ir Didieras Pironis su „Alpine-Renault A442B“ prieš beveik 35 metus laimėjo 1978-ųjų Le Mano 24 valandų lenktynes. Šiuo metu paryžiečiai ir sostinės svečiai turi dar vieną galimybę pamatyti „A442B“ – vieną iš pagrindinių eksponatų „L’Atelier Renault“ vykstančioje „No Limit“ (liet. „be ribų“) parodoje.
„Praėjusių metų lapkričio 5 dieną paskelbus apie „Alpine“ atgimimą, žingsnis po žingsnio judėjome į priekį“, – sakė Bernardas Ollivieris. „Šio automobilio pristatymas žymi naujo etapo pradžią. Naujienos apie mūsų ištvermės lenktynių programą buvo palankiai priimtos „Alpine“ entuziastų bei pasaulinės automobilių sporto bendruomenės. Nekantraujame pamatyti „Alpine“ automobilį lenktynių trasoje.“
„Atstovauti „Alpine“ yra garbė, tačiau kartu ir didelė atsakomybė“, – sakė Philippas Sinaultas. „Kitas žingsnis – automobilio nugabenimas į Paulo Ricardo trasą, kur prasidės uolus darbas. Mūsų tikslas yra sėkmingai važiuoti ištvermės lenktynių LMP2 klasėje. Mes pasinaudosime bandomaisiais važiavimai ir pirmaisiais dviem ELMS etapais, kad pasiruoštumėme liepą vyksiančioms Le Mano 24 valandų ištvermės lenktynėms – pagrindiniam sezono renginiui.”
Prie Nelsono Panciatici (24 metai) ir Pierro Ragues (29 metai), apie kurių dalyvavimą buvo pranešta oficialaus programos pristatymo metu, Le Mano 24 valandų lenktynėse prisijungs 34 metų Tristanas Gommendy. Trys prancūzų lenktynininkai iškilo „Renault“ vienvietės formulės čempionate bei dalyvavo dešimtyje kitų įžymių lenktynių. Atsarginiu automobilio vairuotoju pasirinktas Paulis-Loupas Chatinas.
„N°36 Alpine-Nissan“ techniniai duomenys:
Važiuoklė „Alpine“ Variklis „Nissan V8“ (VK45) Maksimali galia 500 AG Degalai ir tepalai „Total“ Transmisija Šešių greičių sekvencinė „X-Trac“ pavarų dėžė
Vairas Hidraulinis vairo stiprintuvas Stabdžiai „Brembo“ anglies pluošto stabdžiai Padangos „Michelin“
Ilgis 4610 mm Ratų bazė 2870 mm Plotis 1995 mm Svoris 900 kg
Maksimalus greitis 330 km/h