Penktajame etape sportininkai turės įveikti 564 km, iš kurių 353 km sudarys greičio ruožas. Tai – antras trumpiausias greičio ruožas šių metų Dakare. Organizatoriai žada įspūdingo dydžio smėlio kalvas ir perspėja dalyvius, kad leidžiantis nuo jų reikės pasitelkti visus vairavimo įgūdžius, važiuojant per dykumų žoles.
Šį kartą nekokias starto pozicijas turėjo visi Lietuvos automobilių ekipažai. Pirmi 20 automobilių į trasą pajudėjo anksčiau nei sunkvežimiai, tačiau B. Vanagui atiteko 21-a starto pozicija, o kiti lietuviai – už jo. Prieš B. Vanagą startavo 9 sunkvežimiai, prieš kitus lietuvius – dar daugiau.
Pirmąjį tarpinį finišą pirminiais duomenimis pirmieji buvo pasiekę trys Lietuvos ekipažai. Geriausiai sekėsi V. Žalai, užėmusiam 22-ą vietą (+00:04:12), A. Juknevičius žengė 26-as (+00:05:30), o E. Juškauskas – 30-as (+00:06:15).
B. Vanago rezultato kurį laiką nebuvo gauta ir prasidėjo spėlionės ar tai gali būti tik GPS sutrikimai ar rimtesnės problemos su automobiliu.
Vis tik, po kurio laiko B. Vanago komanda socialiniuose tinkluose nuramino gerbėjus.
„Suprantame, kad nervus gadina GPS sistema. Iš ekipažo naujienų nėra, tad belieka laukti“, – nurodė B. Vanago komandos atstovai.
Kiek vėliau buvo patvirtinti ir pirmieji ekipažo rezultatai. B. Vanago laikai atsinaujino ir jis pirmame tarpiniame finiše buvo 19-as (+00:03:30), o antrame – 20-as (+00:08:01).
Nors B.Vanago GPS davikliai beveik visą penktą ruožą neveikė ir neleido mums stebėti jo judėjimo, tačiau galiausiai B.Vanagas pirmasis iš Lietuvos automobilių ekipažų pasiekė finišą ir užfiksavo 17-ą geriausią laiką (+00:32:50).