Pilotas Ara Zobayanas nuolat bendravo su operatore skrydžio metu ir nuolat informavo apie malūnsparnio judėjimo kryptį, koordinates ir laiką. Skrydžio metu pilotas kalbėjo ir apie matomumą, kuris nebuvo geras dėl tvyrojusio rūko.
Įrašo pabaigoje girdima, kaip kreipiamasi į pilotą ir sakoma, kad jis laikosi numatytos krypties bei paklausiama, ar jam reikia nuotolinės palydos, turint omenyje, kad ir toliau bus nurodoma, kokiomis koordinatėmis judėti tikslo link. Netrukus pasakoma, kad sraigtasparnis skrenda pernelyg žemai tam, kad radarai galėtų tinkamai fiksuoti jo buvimo vietą ir nurodyti tinkamą skrydžio kryptį.
Po kelių sekundžių iš radaro dingo sraigtasparnis, kadangi jis atsitrenkė į kalną ir sudužo. Prieš patį sudužimą sraigtasparnis skriejo beveik 295 kilometrų per valandą greičiu. Avariją patyręs „Sikorsky S-76B“ modelio sraigtasparnis yra laikomas patikimu bei kokybišku – žiniasklaidoje dėl to nėra abejojama.
Vienas Kalabaso gyventojų pripažino, jog lauke buvo itin tirštas rūkas, nieko aplinkui nesimatė, tačiau girdėjo sraigtasparnio keliamą triukšmą bei galingą smūgį. Pagalbos tarnybos netrukus išvyko į tragedijos vietą, tačiau išgyvenusių avariją neaptiko. Pranešama, jog oro sąlygos neatitiko minimalių skrydžio reikalavimų.