Kaip pamatysite video iš pradžių gavau pabandyti Nissan Silvia. Gan paprastas automobilis, įdėtas standartinis RB25DET variklis iš Skyline, be didesnių perdarymų manau toks automobilis gali turėti 220-240ag, bet manau jau visi žino, kad ne tik galia svarbu drifte. Išvažiavau į trasą, kuri yra visiškai nežinoma man, turbūt galiu pasakyti, kad tai irgi yra daug sunkiau nei vairuoti su desinės pusės vairu. Nežinant visų posukių, kokiu greičiu geriau slysti, kokia trajektorija, iš pirmo karto viskas puikiai kaip tikėjausi nesigavo, žinoma buvau nepatenkintas ir automobilio valdymu, problema tokia pati kaip pas dauguma Nissan vairuotojų, tai tik išsukus ratus daugiau - vairas užsirakindavo, kas keista, kad šitas S13 net neturėjo perdaryto ratų išsisukimo, bet matomai, kažkas tiesiog blogai surinkta. Labai nenuliūdau, truputį sufailinau, pasitreniravau ir laukiau savo antro bandymo.
Šis kartas buvo vykęs, trasa jau kiek aiškesnė, o ir automobilis truputi rimtesnis. Nors iš savininko išgirdau, kad važiuok atsargiai, nes susukus vairą jis gali užsirakinti (tuo metu pagalvojau, kad ir vėl įklimpau į tą pačią bėdą, nesakau, kad negalima važiuoti su standartiniu išsisukimu, tiesiog jau esu pripratęs slysti dideliais kampais ir išnaudoti automobilį maksimaliai, kad viską daryti vėl ramiai nuo pirmų žingsių reikia stipriai persilaužti ir apriboti save). Išvažiavau, ir jau pirmu bandymu pajutau, kad šis Nissan Cefiro valdosi pakankami gerai, variklis LS3 iš Chevrolet Corvette galios turėjo pakankmai tad nereikėjo jaudintis, kad kazkur jos pritrūksiu, nors trasa pakankamai nedidelė, tačiau yra ilgesnių posukių, kur vis dėlto 100ag ir neužtektų. Po poros ratų šypsena buvo iki ausų, gėdos nepasidariau, parodžiau, kad moku vairuoti. Būtų buvę smagu čia turėti savo automobilį ir važinėti visą dieną, nuo ryto iki vakaro, o ir stebint varžybas iš šono manau būčiau neblogai pasirodęs.
Tokia mintis ir kirba galvoje, artėja paskutinis DCA (Drift Challenge Australia) renginys, gal reiktų susirasti savo automobilį tam, ar sutarti, kas galėtų paskolinti ilgesniam laikui, kad galima būtų pakankamai pasitreniruoti ir sudalyvauti varžybose? Tačiau šiuo metu dar tenka ir kitus dalykus apgalvoti, net turint automobilį iki trasos reiktų nusigauti apie 800km, kaip jau minėjau atstumai ne Lietuviški, kur iš Vilniaus į Klaipedą vyksti su komanda ir galvoji, kad čia metų kelionė. Padangos montavimas 5$ nuimti, 5$ uždėti, tokių kaip nemokamai susirastų naudotų padangų čia nebūna, pigiausias variantas ką dauguma naudoja po 30$ už padangą, kaip sakant važiuojant labai labai biudžetiniu planu susidarys nemaža suma. Žinoma viską atpirktų ta viena ar dvi dienos drifto, manau netolimoj ateity sužinosim kaip čia gausis viskas.