Ballų šeimynos verslą prie susinaikinimo ribos, kaip praneša užsienio šaltiniai, atvedė prisivogęs akcininkas Alanas Fosteris.
Vyriškis, skaičiuojama, iš bendro biudžeto pavogė apie pusantro milijono JAV dolerių, o žinant tai, kad jam priklauso 16 procentų visų įmonės akcijų, situaciją tik paaštrina.
Kartu A. Fosteris buvo ir tas žmogus, kuris įtikino Nacionalinėje krepšinio asociacijoje (NBA) rungtyniaujantį Lonzo Ballą atmesti pelningus „Nike“ ir „Adidas“ kompanijų pasiūlymus bei įkurti savo prekės ženklą, kuris vėliau ir tapo „Big Baller Brand“.
Dabar pats L. Ballas netgi pakoregavo savo rankos tatuiruotę. Vietoje trijų didžiųjų B raidžių krepšininkas išsitatuiravo du žaidimų kauliukus. Manoma, kad tokiu būdu Los Andželo „Lakers“ jaunuolis siekia atsiriboti nuo prastą laikotarpį išgyvenančio šeimos verslo.
Tiesa, nemažai klausimų gerbėjams kelia faktas, kad būtent pats L. Ballas ir yra didžiausias šios įmonės akcininkas, jam priklauso 51 procentas akcijų, nors didelio susidomėjimo šiuo verslu krepšininkas nerodo jau kurį laiką.
Kol kas nėra aišku, ar „Big Baller Brand“ paskelbs bankrotą, ar sieks atsitiesti ir grįžti į pelningą kelią, tačiau nesklandumų, akivaizdu, netrūksta.
L. Ballas sulaukė priekaištų net ir iš „Lakers“ atstovų, kurie tikino, kad būtent dėl BBB gamybos sportbačių pastarasis vis dažniau patiria čiurnos traumas.
Pats krepšininkas šiuos faktus neigia.