Gandai apie Fernando Alonso ateitį atsiranda beveik kiekvieną dieną. Neseniai buvo skelbta, kad ispanas pereis į „Lotus“ komandą, tačiau šveicarų laikraštis „SpeedWeek“, remdamasis patikimais šaltiniais, rašo, kad F. Alonso labai arti kontrakto su „Honda“ pasirašymo.
Kitą sezoną „Honda“ koncernas tieks variklius „McLaren“ komandai, tačiau japonų planai toli gražu neapsiriboja vien motorų tiekėjo vaidmeniu. Jie nori labai giliai integruotis į šią komandą ir yra pasiruošę išpirkti akcijas, kurios dabar priklauso Ronui Dennisui. Kalba eina apie mažiausiai 25 proc. „McLaren Group“ akcijų. Tokiu būdu „Honda“ gautų teisę savo nuožiūra samdyti vieną iš komandos pilotų.
Koncerno „Honda“ programa dalyvauti „Formulės-1“ čempionate yra sudaryta trejiems metams, per šį laiką jie parsiryžę iškovoti čempionų titulą Konstruktorių įskaitoje. Apie labai rimtus japonų ketinimus sako ir tas faktas, kad šiuo metu „Honda“ vystymo centre Točigio mieste jau dirba 150 žmonių. Dalis šių žmonių buvo pervesti iš „Honda“ projekto „MotoGP“, o keli žmonės, anksčiau dirbę su „Formulės-1“ komanda dar 1980-aisiais metais , buvo atšaukti iš pensijos.
F. Alonso vadybininkas Luisas Garcija Abadas veda derybas ne su „McLaren“ vadovybe, o asmeniškai su „Honda“ koncerno generaliniu direktoriumi Takanobu Ito. „F. Alonso „Honda“ koncernui yra absoliutus prioritetas“, – neabejoja „SpeedWeek“. Kalba eina apie trejų metų kontraktą, kuri vertė – 105 mln. eurų.
Įdomu ir tai, kad Fernandas, sudaręs sutartį su „Honda“, visai nebūtinai trejus metus privalės praleisti „McLaren“ komandoje. Šaltinių teigimu, jei kito sezono pabaigoje „McLaren“ nebus tarp F-1 čempionato prizininkų, „Honda“ pasilieka sau teisę išsirinkti kitą komandą, kuriai tieks jėgos agregatus. Tokiu atveju F. Alonso seks paskui „Honda“, o ne liks „McLaren“.