„Mes tik dabar tokie laimingi. Antroje dalyje 155 kilometrus važiavome ne iki galo veikiančiu vairo stiprintuvu. Tikrai, tikrai nebuvo džiugu,“ – pasakojo K. Raišys.
Ignas Daunoravičius atskleidė, kad vairo stiprintuvo gedimas buvo tokia rimta problema, jog jis net užsirašinėjo likusią distanciją ant rankos.
„Vos ne kas 10 kilometrų tikrinau – 70 kilometrų liko, 60 kilometrų liko, 50 kilometrų liko. Nes jeigu vienu momentu stiprintuvas visai sugestų, finišuoti būtų labai sunku. Bet – finišavome,“ – sakė I. Daunoravičius.
Ekipažą persekiojo ir kitos problemos. K. Raišys atskleidė, kad važiuojant pradėjo jaustis, kad nusidėvėjusios variklio ir pavarų dėžės pagalvės nebeatlaikė apkrovų. „Tempą buvo labai sunku rasti. Ir skauda – viskas daužosi, bet vis tiek norisi rodyti rezultatą. Kur tą ribą rasti?“ – svarstė K. Raišys.
Lietaus nuniokota trasa taip pat apsunkino navigaciją. „Pirma dalis buvo smagi, bet antroji – labai sunki. Kadangi lijo, visi keliukai, parodyti kelio knygoje, buvo paplauti, o matėsi tik naujos vėžės, likusios nuo prieš mus važiavusių,“ – pasakojo I. Daunoravičius.
Vis dėlto, jie pastebėjo, kad su navigacijos problemomis susidūrė ne tik jie. „Pagal vėžes matėsi, kad ne mes vieni klaidžiojome. Pagal rezultatą – ne mes vieni bambukai buvome,“ – šypsodamasis pridūrė I. Daunoravičius.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – „Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt).
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!