Deja, bet Dakaro ralio organizatoriai paskelbė, jog keturračių įskaitos daugiau nebebus.
„Viena vertus galima pasidžiaugti, jog po tokio ilgo kelio link Dakaro spėjome startuoti ir pasiekti Dakaro ralio finišą, kita vertus gaila, kad nepavyks tęsti karjeros Dakare ant tokio keturračio, kuriuo ją ir pradėjome“, – situaciją komentavo A. Kanopkinas ir užsiminė, kad planų startuoti Dakaro ralyje niekada nenustūmė į šoną.
Sužinojus apie tai, kad sportinė keturračių įskaita atšaukiama, sportininkas pradėjo intensyvias diskusijas su „CFMOTO“ gamykla – čia greitai gimė alternatyvus planas kaip startuoti Dakaro ralyje.
„Mūsų planas buvo dalyvauti su kitokia transporto priemone, kuriai reikėjo nemažai inžinerinių ir technologinių sprendimų. Ir nors rudens pradžioje atrodė, kad viskas einasi gerai, iškilę inžineriniai iššūkiai sustabdė projektą – turime tikslą ne tik startuoti, bet ir sėkmingai kirsti finišo liniją.
Todėl šiandien turim pranešti, kad ateinančiame Dakare mūsų nebus. Bet šis planas nėra atšaukiamas – jis kol kas atidedamas ir tikimės, kad į 2026 Dakarą sugrįšime su naujovėmis ir naujienomis“, – kalbėjo A. Kanopkinas ir užsiminė, kad sausio mėnesio gale praneš apie artėjančio sezono „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos planus ir tikslus, kurie, žada, bus dideli.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!