Nauja Italiją apėmusi pasimatymų manija liudija, kad italų vyrus medžioklė vilioja vis mažiau. Tūkstančiai žmonių paskubėjo kreiptis į naujovišką paslaugų tarnybą, kuri, skelbdama trumpus pranešimus ir klientų numerius ant marškinėlių, padeda išvengti pažinčių per internetą keliamų pavojų ir grėsmės būti atstumtam, rašo italų dienraštis „La Stampa“.
Naujovės procedūra paprasta: už 28 eurus vienoje iš 250 parduotuvių nusiperkate marškinėlius , ant kurių užrašytas vardas ir numeris. Tai jūsų kodas – pavyzdžiui, „Kaimanas 32“ ar „Emili 14“. Pažinčių tarnyba jums įteikia nario pažymėjimą su slaptažodžiu, leidžiančiu užsiregistruoti jos interneto svetainėje.
Kas toliau? Gatvėje, paplūdimyje ar diskotekoje pastebite tokius pat marškinėlius dėvinčią jūsų svajonių merginą ar vaikiną. Jūs įsimenate jos (jo) kodą ir siunčiate žinutę su komplimetais ar vaizdo pranešimą į pažinčių tarnybos svetainę, kuri juos persiunčia jūsų dėmesį patraukusiam žmogui kartu su informacija apie jus ir jūsų mobiliojo telefono numeriu. Tada jis gali paskambinti jums – arba ne.
„Po to, kai jis arba ji susisiekia su jumis, viskas priklauso tik nuo jūsų, - tvirtina pažinčių tarnybos atstovas Romoje Mauro Falcinelli. – Tai paprasta, anonimiška, atsargu ir ...romantiška. Jūs matote marškinėlius su kodu, jums patinka jų savininkė – ir galite išbandyti savo laimę.“ Jis tvirtina, kad italų vyrai tebėra vyrai, bet laikai pasikeitė. „Merginoms pabodo užmezginėti pažintis su nepažįstamaisiais. Romantika tapo pavojingu dalyku.“
„Shyno“ pažinčių tarnyba – 28 metų studento mediko Simone Giancola sumanymas, gimęs po to, kai jis puolė neviltin taip ir nesugebėjęs susipažinti su nuostabia mergina, kurią kartą pamatė valtyje. „Aš pamačiau pritrenkiančią merginą valtyje, tai buvo pati gražiausia mergina iš visų, kokias tik mačiau per savo gyvenimą. Ant valties šono buvo užrašytas numeris, ir pamaniau sau: „O, kad tai būtų jos telefono numeris.“ O po to man nušvito galva.“
Sistema iš pradžių buvo išbandyta viename naktiniame klube, kur nemokamai buvo išdalinta tūkstantis marškinėlių. Pasirodo, per vieną savaitę buvo išsiųsta 1400 žinučių.
Nuo „Shyno“ debiuto praėjusių metų pabaigoje buvo parduota 20 tūkstančių marškinėlių. S. Giancola prognozuoja, kad iki metų pabaigos klientų skaičius išaugs iki 200 tūkstančių, o po 3 metų jų bus jau milijonas.
Įdomu, kad 60 proc šios pažinčių tarnybos klientų – moterys.
„Shyno“ reklamoje, kuri rodoma per Italijos televizijas, nusifilmavo šokėja ir aktorė Elena Santarelli, vaidinanti populiarioje kino juostoje „Comediasexy“. Kuboje nufilmuotame klipe ji, dėvinti aptemptus geltonus marškinėlius, su mobiliuoju telefonu rankoje vaikštinėja po filmo „Nuodėmių miestas“ stiliumi dekoruotą klubą.
Ant sienų – „medžioklės trofėjai“: ne briedžių ar elnių galvų iškamšos, o marškinėlius su kodais dėvintys vaikinai, iš kurių išvaizdos galima spręsti, kad jiems labai patinka būti sumedžiotiems.
Galas greitiesiems pasimatymams. „Aklieji“ pasimatymai ir vienišų širdžių skelbimai taip pat jau praeityje, - rašo „La Stampa“. Tokia amžinojo vilionių žaidimo ateitis, idealiai tinkanti medžiotojų instinktą praradusiems metroseksualams, kuriems labiau patinka tapti grobiu.
„Shyno“ planuoja savąją pažinčių sistemą išplėsti ir automobilių numeriais. „Prisiminkite, kaip dažnai sustojate priešais šviesoforą ir apsikeičiate žvilgsniais su simpatišku žmogumi šalimais lūkuriuojančioje mašinoje, - sako S. Giancola. – Pas mus priimta kartais atidaryti langą ir įmesti raštelį su savo telefono numeriu į greta stovinčią mašiną. Bet kur kas paprasčiau užsirašyti automobilio numerį ir pažiūrėti, ar jos šeimininkas yra užsiregistravęs mūsų sistemoje.“
Pasak „La Stampa“, yra keli populiarūs pažinčių medžioklės būdai. Vienas iš jų – „Greitieji pasimatymai“, per kuriuos vyrai ir moterys keičiasi partneriais kas 3 minutes, kol visi su visais susipažįsta. Poros gali apsikeisti informacija apie save.
Paplitusios ir „Galerijų pažintys“: meno mėgėjai gali susipažinti parodų rūmų kavinėje, apsikeitę asmeninėmis kortelėmis, kurias suteikia organizatoriai. Praktikuojamos ir „vyno pažintys“ – tai „aklų“ pasimatymų ir „aklos“ degustacijos junginys. Poros kartu praleidžia po 10 minučių, aptarinėdamos degustuojamo vyno ypatumus. Jei labiau patinka fizinis aktyvumas, galima leistis į „pažinčių pasivaikščiojimą“. Norinčių susipažinti grupė leidžiasi į ilgą pasivaikščiojimą, kurio metu vieni su kitais susipažįsta. Organizatoriai padeda apsikeisti informacija. Ir galiausiai savo laimę galima išmėginti „Vakarienių klubuose“ – tai tradiciniai pasimatymai prie vakarienės stalo klausantis džiazo, rašo „La Stampa“.