Įspūdingą plotą užimančiame viename didžiausių Ženevoje „Volkswagen“ stende naujos „Golf“ versijos nebuvo vieninteliai ir netgi ne patys svarbiausi debiutuojantys šio gamintojo modeliai, tačiau jų tiek daug, kad visa kita, įskaitant serijinei gamybai parengtą ekonomiškiausią serijinės gamybos automobilį XL1 ir aplinkos neteršiantį ateities mikroautobusą „E-Co-Motion“, tiesiog paskendo bendrame fone.
Turbūt mažiausiai dėmesio sulaukusia, tačiau dėl to ne mažiau svarbia premjera tapo „Golf“ universalas. Kaip ir hečbekas, kurio pagrindu šis modelis sukonstruotas, jis yra iki 105 kg lengvesnis už pirmtaką, nepaisant to, kad automobilio bazė nuo 2578 mm išaugo iki 2636 mm. Universalo kėbulas 307 mm ilgesnis už hečbeką ir turi 605 litrų tūrio bagažinę.
Efektingiausiai iš universalų, be abejonės, atrodė „Golf Estate R-Line“ konceptas, kurio pristatymas šiose parodoje akivaizdžiai yra „Volkswagen“ bandymas išsiaiškinti, kokia būtų publikos reakcija į tokią versiją. Sportiškai slenksčiais, oro aptakais ir chromuotais išmetimo sistemos antgaliais padabintas universalas atrodo efektingai, tačiau ne pernelyg iššaukiančiai.
Visus keturis koncepto ratus per „4Motion“ pavarą suka 147 AG galia ir 320 Nm sukimo momentą išvystantis 2,0 litrų darbo tūrio dyzelinis agregatas.
Iš septintos kartos hečbeko standartinis universalas paveldėjo visą variklių gamą, taip pat taupūs klientais galės rinktis Ženevoje taip pat debiutavusią ekonomiškiausią „BlueMotion“ versiją kaip su universalo, taip ir su hečbeko kėbulais. Šiuose modeliuos montuojamas 1,6 litro darbo tūrio TDI motoras išvysto maksimalią 110 AG galią ir didžiausią 250 Nm sukimo momentą. Svarbesnis rodikliai šiuo atveju yra gamintojo skelbiamos 3,2 l/100 km vidutinės degalų sąnaudos ir 85 g/km siekianti anglies dvideginio emisija.
„BlueMotion“ gamai taip pat priskiriamas ir benzinui bei suskystintoms gamtinėms dujoms pritaikytą 1,4 litro motorą turintis „Golf TGI“ modelis. Hečbeke sumontuoti net trys bakai – du iš jų skirti dujoms, kurių iš viso sutalpina 15 kg ir vienas 50 litrų bakas benzinui. „Volkswagen“ tikina, kad su užpildytais visais trimis bakais šis modelis gali nuvažiuoti 1360 kilometrų.
Evoliucijos teotrija aklai tikintys „Volkswagen“ konstruktoriai Ženevai taip pat parengė naujos kartos „Golf GTI“. Visiems puikiai pažįstama konstrukcija nepasikeitė, tačiau dėl naujosios MQB platformos jiems pavyko pagaminti hečbeką šiek tiek (42 kg) lengvesnį už pirmtaką. Priekinius modelio ratus per standartinę šešių laipsnių mechaninę arba už papildomą mokestį siūlomą automatinę suka 2,0 litrų darbo tūrio turbininis variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu.
Pirmą kartą bus siūlomos dvi skirtingos GTI versijos – 220 AG galią išvystanti bazinė ir 230 AG galios sportiškesnis variantas. Pirmoji sprintą nuo 0 iki 100 km/h baigia per 6,5 sekundės ir išvystys maksimalų 245 km/h greitį, o galingesnis „Performance“ modelis atitinkamai nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6,4 sekundės ir pasiekia 250 km/h greitį.
Greta pastarojo ne mažiau agresyvesnio stiliaus buferiais, ratlankiais ir kita derančia atributika padabintas stovėjo ir sportiškiausias dyzelinis gamos modelis „Golf GTD“. Iš 2,0 litrų dyzelinio motoro „Volkswagen“ išspaudė 180 AG galią ir net 380 Nm sukimo momentą. Tokia traukia leidžia hečbekui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 7,5 sekundės ir išvystyti maksimalų 230 km/h greitį. Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos – 4,2 l/100 km.
Ženeva taip pat tapo ir oficialaus galingiausio visų laikų „Golf“ kabrioleto debiuto vieta. „R“ raide pažymėtas modelis turi agresyviausią iš visų gamoje siūlomų 2,0 litrų turbininio motoro versiją, kurios maksimali išvystoma galia siekia 265 AG, o didžiausias sukimo momentas – 350 Nm. Nuo 0 iki 100 km/h šis kabrioletas pagreitėja per 6,4 sekundės ir išvysto maksimalų 250 km/h greitį.