Pirmadienį, gegužės 28 d.„Renault“ oficialiai atidarė „Pro+“ centrą Vilniuje. Planuojama, kad iki 2012 metų pabaigos „Pro+“ tinklą sudarys 400 centrų beveik 30-yje pasaulio šalių.
2009 m. duris atvėrė pirmieji „Pro+“ centrai, kurių veiklos tikslas – užtikrinti kokybiškas „Renault“ prekės ženklo automobilių pardavimo ir tolesnio techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams. Dėl profesionalios „Renault“ tinklo veiklos bendrovė pastaruosius 13 metų yra Europos krovininių automobilių rinkos lyderė. „Pro+“ centrai veikia vieno langelio principu ir siūlo specialiai verslo klientų poreikiams pritaikytus sprendimus.
Vilniuje duris atvėrė „Renault Pro+“ centras (nuotr. Organizatorių)
„Renault Pro+“ verslo klientams teikia naujų ir naudotų automobilių pardavimo, finansavimo ir tolesnio techninio aptarnavimo paslaugas. Kompanija skelbia prisiimanti 12 įsipareigojimų, sudarančių reklaminės kampanijos pagrindą ir atitinkančių „Pro+“ centrų ypatumus.
Vilniuje duris atvėrė „Renault Pro+“ centras (nuotr. Organizatorių)
Vieno langelio principu veikiantis „Renault Pro+“ centras įsikūrė „Sostenos“ automobilių salone, Vilniuje. Centras skirtas būtent verslo poreikiams: jame prekiaujama specialiais priedais, klientams siūlomos įvairios papildomos paslaugos. Atskiroje „Sostenos“ salono erdvėje įsikūrė nuolatinė komercinių transporto priemonių ekspozicija.
Vilniuje duris atvėrė „Renault Pro+“ centras (nuotr. Organizatorių)
Nacionaliniai „Renault Pro+“ centrai yra įsteigti daugelyje pasaulio šalių. Šie centrai užsiima „Pro+“ veikla ir teikia savo klientams pardavimų bei techninio aptarnavimo paslaugas. Kiekvienas „Pro+“ centras taip pat rengia „Renault“ transporto priemonių pertvarkymo planus, atitinkančius net pačių reikliausių verslo klientų poreikius (transporto priemonės su reguliuojama krovinių skyriaus temperatūra, savivarčiai, didelės talpos krovininiai automobiliai ir kt.).