Japonai iš „Subaru“ nusprendė, kad „Impreza“ modifikacijų gamoje neliks ultimatyvių versijų „WRX“ ir „WRX STI“. Tačiau greitų automobilių gerbėjai nusivilti neturėtų, nes „WRX“ taps atskiru „Subaru“ modeliu. Manoma, kad „Subaru WRX“ debiutuos 2014 metais.
Visas reikalas čia slypi ne vien tik pardavimų specialistų planų rokiruotėse. Pasirodo, didelė unifikacija trukdė ir paprastoms „Impreza“, ir ultimatyvioms „WRX“ ir „WRX STI“ versijoms. Štai kukliausios, nepretenzingiems pirkėjams skirtos „Impreza“ buvo pernelyg brangios, nes automobiliuose buvo vien tik šio modelio ultimatyvioms versijoms būtinų sprendimų. Pirkėjai to neįvertina, o automobilio kaina jau kyla. Tą patį galima pasakyti ir apie „WRX“ versijas, tik čia jau kita medalio pusė – šios versijos techniškai „užaštrinti“ tiek kiek norėtų inžinieriai negali dėl masinėse „Impreza“ versijose naudojamų sprendimų. Taip išeitų, kad unifikacijos japonai atsisakė tam, kad galėtų sukurti tikrai vertą dėmesio, išskirtinį automobilį.
Teigiama, kad naujasis modelis „WRX“ ir ultimatyviausia jo versija „WRX STI“ bus su kupe tipo kėbulu. Ir nors automobiliui bus naudojama „Impreza“ platforma, tačiau su „Impreza“ naująjį kompanijos sportininką sies gal tik keli bendri varžtai. Teigiama, kad automobilio platforma bus gerokai sutrumpinta, „WRX“ gaus ir visiškai nauja kupe tipo kėbulą.
Automobilis jau kuriamas taikantis į būsimas pergales. Tam talkins trumpa bazė, nedidelis svoris, visų ratų pavara, ir milžiniška patirtis, kurios dabar nevaržys plačiosioms masėms skirtų modelių technologijos. Teigiama, kad „WRX“ ratus suks visiškai naujas 1,6 litro darbo tūrio 270 a.g. turbininis opozicinis motoras. Įspūdinga galia darbo tūrio vienetui? Dar rimčiau atrodys ultimatyviausiame „WRX STI“ naudojama naujojo variklio versija – čia galia sieks 304 a.g.