„Volkswagen“ žmonės šią savaitę papasakojo apie „karščiausios“ kompaktiško „Polo“ versijos ateitį. Jau patvirtinta, kad ultimatyvus mažylis „Volkswagen Polo R“ turės visų ratų pavarą.
„Polo R“ bus aprūpintas visų ratų pavara, kuria šiuo metu stileivai „Audi S1“ dar derina Ingolštadto specialistai. Tai sistema su „Haldex“ mova ir daugiadiskėmis sankabomis, kur sukimo momentas galinės ašies ratams perduodamas tada, kai priekiniai pradeda buksuoti.
Po „Volkswagen Polo R“ variklio dangčiu įsikurs 1,6 litro darbo tūrio „1.6TSI“ serijos motoras su turbokompresoriumi, kurio galia sieks 210 a.g. Manoma, kad jo sukimo momentas sieks 270 Nm. Sukimo momentas ratams bus perduodamas per šešių mechaninę, arba, septynių pavarų „DSG“ tipo „robotą“.
Automobilis debiutuos 2013 metų pavasarį Ženevos automobilių parodoje, o tų pačių metų vasarą pasirodys ir pardavėjų salonuose.