„Toyota“ prezidentas ir kompanijos įkūrėjo anūkas Akio Toyoda paskelbtas Japonijos automobilių gamintojų asociacijos (JAMA) vadovu. Šios ceremonijos metu A. Toyoda pasidalino savo mintimis apie ryškiausius Japonijos gamintojų automobilius – „Toyota“ vadas įvardino penkis ryškiausius visų laikų konkurentų automobilius.
Tarp A. Toyodos favoritų atsidūrė „Nissan Skyline“. Šio vardu gana įvairius savo automobilius „Nissan“ vadina dar nuo praėjusio amžiaus 50-ųjų. Tai ne tik mums puikiai žinomas superautomobilis – „Skyline“ šeimoje įvairiais laikais būta kompaktiškų automobilių ar net pseudovisureigių. Štai ir dabar „Infiniti FX“ Japonijoje parduodamas kaip „Nissan Skyline Crossover“.
„Nissan Skyline“.
Antras automobilis, kurį paminėjo A. Toyoda savo penketuke – „Honda NSX“. Su tituluotais europiniais superkarais konkuruoti galėjęs automobilis buvo gaminamas penkiolika metų, nuo 1990 iki 2005 metų. Dabar „Honda“ jau ruošia antrą kartą šio automobilio kartą. Tikėtina, kad būsimas „Honda NSX“ bus hibridinis superautomobilis.
„Honda NSX“.
Toliau „Toyota“ prezidentas atidavė duoklę istoriniams japonų automobiliams – trečias jo sąraše yra „Mazda Cosmo Sport“. Tai 60-ųjų praėjusio amžiaus metų japonų stileiva. Tai stilingas ir sportiškas „Mazda“ automobilis. Ir pirmasis šios kompanijos automobilis su rotoriniu varikliu.
„Mazda Cosmo Sport“.
„Toyota“ prezidentui užkliuvo ir „Mitsubishi Pajero“ sėkmė. 1982 metais debiutavęs automobilis vos praėjus trims metams po pasirodymo rinkoje jau triumfavo „Dakaro“ maratone.
„Mitsubishi Pajero“ .
Na o A. Toyodos TOP-5 pabaigia kompaktiškas „Isuzu Bellett GT“, kuris buvo gamintas nuo 1963 iki 1973 metų. Tai pirmas Japonijoje gamintas automobilis, kurio pavadinime buvo raidelės „GT“ („Gran Turismo“ santrumpa), todėl šį automobilį galima vadinti japoniškų GTI žanro pradininku.
„Isuzu Bellett GT“.