Greta dviejų paskutinių „Mini“ naujienų - sportiško „Coupe“ ir stilingojo „Roadster“ publikai pristatomas dar vienas dvivietis modelis. Tiesa, nuo kitų dviejų analogų gamoje jis smarkiai skiriasi, kadangi tai yra „Clubman“ pagrindu sukurtas komercinio modelio konceptas. Sunku pasakyti, ar šis egzotiškas automobilis bus siūlomas nedideles krovinių siuntas gabenantiems verslininkams, tačiau kaip sekmadienį, vasario 19 d. paskelbė gamintojas, Ženevos automobilių parodoje jis tikrai pasirodys.
Siekiant padidinti pakrovimo erdvę galinė sėdynė buvo visiškai pašalinta. Galinė automobilio darytas perdaryta įrengiant lygias grindis su šešiomis krovinių fiksavimui skirtomis tvirtinimo kilpomis. Jei standartiniam, kasdieninėse situacijose naudojamam automobiliui tokios kilpos nėra būtinos, tai krovininiame kėbule jos yra itin naudingos norint įtvirtinti įvairiausių formų ir dydžių krovinius taip, kad jie nejudėtų. Oficialūs „Clubvan“ techniniai duomenys nėra skelbiami, todėl mes tiksliai negalime pasakyti, kokio tūrio bagažo skyrių modelis turi, tačiau „Mini“ teigia, kad jis yra gerokai didesnis nei 930 l, kuriuos gautume sulankstę galines „Clubman“ sėdynes.
Visgi, jei smarkiai stabdant daiktai pradės lakstyti po krovinių skyrių, jį nuo vairuotojo skiria pertvara, pagaminta iš vientiso aliuminio rėmo ir plieninio tinklelio. „Clubvan“ kėbule išlaikytas kontraversiškas „Clubman“ penkių durų išdėstymas, pagal kurį dvi durys yra keleivio pusėje, dvi į šonus atsidarančios durys gale ir vienerios vairuotojo pusėje. Visas koncepto kėbulas nudažytas tradicine britiškiems sportiniams automobiliams tamsiai žalia spalva, o uždengtų galinių langų plotas suteikia vietą kompanijos reklamai.
Koks variklis sumontuotas į „Clubvan“ kėbulą neskelbiama, tačiau logiškiausias pasirinkimas, mūsų manymų, būtų 1,6 l, 90 AG galios dyzelinis motoras iš „One D“, kuris teoriškai sunaudoja apie 3,9 l degalų 100 km kelio. „Mini“ šaltinių teigimu, tikimybė, kad komercinis konceptas pasieks serijinę gamybą – labai didelė. Orientacinė kaina kol kas taip pat nėra skelbiama, tačiau žinant, kad „Clubman“, kurio pagrindu jis yra sukurtas kainuoja mažiausiai 68 tūkst. litų galime numanyti, kad ji nebus labai žema.