Panašu, kad sportiškos „Subaru Impreza“ versijos taps atskirais modeliais – apie tai užuominomis šnekėjo pats „Impreza“ modelių linijos vadovas Akihide Takeuči.
Toks žingsnis automobilių pasaulio pernelyg nenustebino – tokiai rokiruotei jau senokai yra kelios rimtos priežastys. Visų pirma „WRX STI“ versijos taptų ne šiaip piktesne improvizacija „Impreza“ tema, o unikaliu sportišku modeliu. Antra priežastis – net ir techninis naujausios „Impreza“ atitolimas nuo sportiškų idėjų. Štai kad ir naujasis dviejų litrų opozicinis motoras. Jis buvo kurtas orientuojantis į galimus geriausius taupumo parametrus, todėl nebus jokių jo turbininių modifikacijų, nes toks variklio perdirbimas jau būtų sunkiai įmanomas.
Būtent dėl šios priežasties sportiškos versijos vis dar bus gaminamos su jau pasenusiu 2,5 litro darbo tūrio 305 a.g. varikliu. Tiesa, A. Takeuči užsiminė, kad naujas turbovariklis galingiausiems ir sportiškiausiems kompanijos automobiliams jau kuriamas, tačiau neatskleidė jo parametrų.