Praėjusią naktį Prancūzijoje debiutavo naujas kompanijos „Peugeot“ kompaktiškas hečbekas „Peugeot 208“. Nors ir kompaktiškas, tačiau šis automobilis turėtų tapti labai svarbiu žaidėju kompanijos modelių gamoje – tokios klasės automobilių pagaminama ir parduodama daugiausiai. Prisiminkime kad ir seną „Peugeot 206“ – jo tiražas viršijo 7 milijonus. Todėl žmonių iš „Peugeot“ dėmesys tokiems automobiliams tikrai paaiškinamas – „Peugeot 208“ yra tiesiog mažas didelio verslo „arkliukas“.
Naujasis modelis pradeda naujo šio automobilių gamintojo firminio stiliaus erą. Stilistinių įmantrybių čia itin daug – ko vertos radiatoriaus grotelės su šviečiančia „Peugeot“ eilute, laužytos žibintų formos, kėbulo šonų štampuotė, savitas laiptelis prie galinio vaizdo veidrodėlių. Automobilio viduje irgi daug itin ryškių detalių. Pagrindinis akcentas čia yra milžiniškas multimedijos sistemos ekranas.
Techninė automobilio pusė iliustruoja paskutines europines automobilių inžinerijos tendencijas. Po variklio dangčiu čia įsikurs du nauji 0.9 ir 1,2 litro darbo tūrio benzininiai trijų cilindrų varikliai, kurų galia sieks 75 ir 100 a.g. Tačiau pagrindiniu koziriu taps dyzelinės modifikacijos –bus gaminamos net penkios dyzelinės automobilio versijos su 1,4 ir 1,6 litor darbo tūrio motorais. Jų galia turėtų svyruoti tarp 70 ir 110 a.g. Pačios taupiausios dyzelinės versijos vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 3,4 l. dyzelino šimtui kilometrų kelio.
„Peugeot 208“ debiutuoja su trijų ir penkių durų kėbulais, tačiau jau netrukus atsiras versijos ir su kitokiais kėbulais. Taip pat jau žinoma, kad kad vėl bus ir „GTi“ modifikacija. „GTi“ turbininio 1,6 litro darbo tūrio motoro galingiausia modifikacija leis džiaugtis 207 a.g jėga.
Visiems potencialiems pirkėjams „Peugeot 208“ bus pristatytas kitų metų pavasarį, Ženevos automobilių parodoje. Automobilio pardavimai Europoje prasidės iš karto po šios parodos.