• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pekine duris atvėrė ir pradėjo veikti įspūdingo dydžio modernus konstravimo ir mokslinių tyrimų centras, kurio veikla orientuota ne tik į Kinijos, bet ir visos Azijos rinką.

REKLAMA
REKLAMA

Azijos rinka - viena didžiausių ir svarbiausių bendrovės tarptautinių rinkų, kuri, beje pasižymi dideliu savitumu – klimatinėmis sąlygomis, eismo savitumais, gyventojų kultūra. Todėl pagrindinė čia dirbančių dizainerių, konstruktorių ir marketingo specialistų užduotis – kurti ir adaptuoti „Audi“ techninius bei marketingo sprendimus Kinijos ir kitų Azijos šalių rinkoms. Be to, siekiama glaudesnio bendradarbiavimo su jau keletą dešimtmečių Kinijoje veikiančia bendra „FAW-Volkswagen“ įmone.

REKLAMA

„Azijai skirto mokslinių tyrimų centro atidarymas užbaigia ir įprasmina svarbų bendrovės veiklos globalizavimo etapą. Šiame centre dirba vietos specifiką ir Azijos klientų lūkesčius išmanantys specialistai, kurių vertingos žinios ir patirtis dar labiau padidins „Audi“ automobilių patrauklumą Kinijos ir kitų Azijos šalių pirkėjams“, - centro atidarymo proga kalbėjo „Audi AG“ valdybos pirmininkas Rupertas Stadleris.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas iš šio centro padalinių – „Audi Design China“ dizaino dirbtuvės. Čia dirbantys specialistai vietinėms sąlygoms pritaiko kėbulo ir salono dizainą, kuria Azijos klientams įdomius papildomus priedus bei parenka regiono gyventojams patrauklius spalvų derinius glaudžiai bendradarbiaudami su Ingolštate įsikūrusiu pagrindiniu „Audi“ dizaino centru.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Azija – viena iš trijų svarbiausių pasaulinių „Audi“ rinkų. Kinijoje (įskaitant Hong Kongą) „Audi“ tapo didžiausia „Premium“ segmento marke ir 2012 metais džiugino rekordiniais pardavimais – pernai čia parduoti 405838 automobiliai, t.y., net 29,8% daugiau, nei užpernai.

REKLAMA

Azijos modernus konstravimo ir mokslinių tyrimų „Audi“ centras įsikūrė Pekino komercinių pastatų komplekse neseniai pastatytame dangoraižyje „Audi China Building“. Pekine taip pat įsikūrusi ir „Volkswagen“ Kinijos padalinio „Volkswagen Group China“ atstovybė bei kai kurie „Volkswagen“ koncerno ir Kinijos gamintojo bendros įmonės „FAW-Volkswagen“ padaliniai. Toks koncerno dalių geografinis konsolidavimas viename mieste teikia daug administracinių privalumų ir leidžia išvystyti labai aktyvų bendradarbiavimą tarp koncernui priklausančių skirtingų automobilių markių dirbančių specialistų. Planuojama, jog šiame „Audi“ bendrovės dangoraižyje įsikurs ir kai kurie minėtosios „FAW-Volkswagen“ mokslinio tyrimo skyriai.

REKLAMA

Naujo centro atidarymas ženklina ne tik „Audi“ mokslinio tyrimo veiklos Azijoje pradžią, bet ir vieną iš plėtros etapų. Pekine įsikūrę „Audi“ inžinieriai jau nuo 2008 metų kuria Kinijai, Japonijai ir Pietų Korėjai pritaikytus automobilių elektronikos sprendimus – tokius, kaip ranka užrašytus azijietiškus rašmenis atpažįstantis lietimui jautrus automobilio borto kompiuterio ekranas. Bendradarbiaujant su kolegomis iš „FAW-Volkswagen“ įkurtas bendras klientų aptarnavimo skambučių centras. Vėliau šio centro funkcijos buvo išplėstos ir „Audi connect“ paslaugas užsisakiusių Kinijos vairuotojų aptarnavimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš pradžių Azijos regiono mokslinių tyrimų padalinyje dirbo tik 40 ribotas adaptavimo funkcijas atliekančių darbuotojų. Šiuo metu naujajame centre darbuojasi per 300 įvairių profilių specialistų, o jų veiklos sritis neapsiriboja vien tik tarptautinių sprendimų pritaikymui Azijos rinkoms. Čia naudojant modernias 3D vizualizavimo technologijas kuriamas kėbulo dizainas, variklių dalys, automobilių elektronika, pramogų ir multiterpės įranga. Taip pat atliekami kai kurie darbai kuriant ateities pavaros mechanizmus, diegiant naujas degalų rūšis, tobulinamos akumuliatorių technologijos, dirbama elektromobilių kūrimo srityje.

REKLAMA

„Audi“ Kinijos padalinys šioje šalyje turi didelį bandomųjų elektromobilių „Audi e-tron“ parką. Būtent Kinijoje „Audi“ elektromobiliai išbandomi eksploatavimu karštame klimate ir sudėtingomis Azijos didmiesčio ypač intensyvaus bei tuo pat metu chaotiško eismo sąlygomis.

REKLAMA

Daugelis „Audi“ specialistų sukurtų sprendimų pereina galutinį aprobavimą ir pritaikymą masinei gamybai bei operatyviai įdiegiami nuosavoje arba koncerno partnerės – bendros įmonės „FAW-Volkswagen“ gamybinėje bazėje. Tiek „Audi“, tiek „Volkswagen“ mokslinio tyrimo specialistai glaudžiai bendradarbiauja su Šanchajuje esančiu Tongji universitetu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi“ plėtra Kinijoje neapsiriboja mokslinio tyrimo sektoriaus ir gamybinės bazės stiprinimu. Bendradarbiaujant įvairioms Kinijoje veikiančioms „Audi“ ir „Volkswagen“ organizacijoms - gamybos padaliniams, įgaliotoms atstovybėms, regioniniams centrams ir pan., 2012 metais buvo pradėtos rengti pirmosios pasaulyje „Audi“ taurės „Audi R8 LMS Cup“ lenktynės ir įvairiuose Kinijos miestuose jau įvyko 12 šios taurės etapų.

Šiemet tikimasi surengti keletą etapų ir kitose Azijos šalyse.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų