Likus mėnesiui iki oficialaus naujos kartos „Panda 4x4“ modelio debiuto Paryžiaus automobilių parodoje „Fiat“ leido publikai susipažinti su jo dizainu, taip pat pateikė trumpą charakteristiką. Gamintojo apibūdinamas kaip „super Panda“ šis modelis tradiciškai išsiskirs važiavimui bekele skirta plastiko detalių kėbulo apdaila, taip pat papildoma dugno apsauga ir aliuminio akcentais. Automobiliukas taip pat turės šiek tiek didesnę prošvaisą ir bus komplektuojamas su 15 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais.
„Fiat Panda 4x4“ interjeras (nuotr. Gamintojo)
Interjerą modelis paveldėjo iš standartinės versijos, tiesa, viduje bus galima rasti žalią prietaisų skydelį, prie jo derančius sėdynių apmušalus ir „ekologiškos“ odos intarpus duryse.
„Fiat Panda 4x4“ (nuotr. Gamintojo)
Padidinto pravažumo „Panda“ bus komplektuojama su dviem skirtingais varikliais: benzininiu 0,9 litro „TwinAir“, išvystančiu maksimalią 85 AG galią ir 1,3 litro dyzeliniu „MultiJet II“, kurio didžiausia galia siekia 75 AG. Abu varikliai bus montuojami su šešių laipsnių mechanine pavarų deže, kuri geresniam įsibėgėjimui ir pakilimui į stačias įkalnes turės žemesnio perdavimo skaičiaus pirmąją pavarą.
„Fiat Panda 4x4“ (nuotr. Gamintojo)
Kaip galima spręsti iš pavadinimo, modelyje įrengta nuolatinė keturių ratų pavara, kuri sukimo momentą priklausomai nuo kelio sąlygų paskirsto „vienodai ir proporcingai“. Standartinėje kiekvieno modelio įrangoje bus elektroninė stabilumo kontrolė ir elektronikos blokuojama diferencialų sistema, kuri pristabdo prasisukančius ratus.