Sukurta Europai ir pagaminta Europoje: 2013 m. Ženevos automobilių paroda sietina su kito įdomaus „Nissan" istorijos etapo pradžia. Užvaldyta aistros kurti ateities technologijas šiandien, „Nissan" pristato naujosios kartos Europoje sukurtus, sukonstruotus ir pagamintus modelius.
Trumpai apie „Nissan" naujienas Ženevos automobilių parodoje:
Europos rinkai skirtame „Note“ įkūnytos išraiškingos koncepcinio automobilio „Invitation“ formos. Anot gamintojo, tai automobilis, pasižymintis drąsiu išorės dizainu, prabangių modelių klasei būdingomis technologijomis ir išskirtiniu praktiškumu.
Su naujos katos „Note“ japonai ketina diktuoti naujus B klasės technologijų standartus, pristatydamas tokius pažangius techninius sprendimus kaip „Nissan“ aplinkinio vaizdo ir „Nissan Safety Shield" sistema.
Naujasis „Note".prekyboje pasirodys šių metų rudenį.
Ženevoje numatytas Europoje pagaminto naujojo „Leaf“ pasaulinis debiutas. Į „Nissan" Europos produktų asortimentą įtrauktas ir „Nissan“ gamykloje Sanderlande gaminamas elektromobilis siūlys naujas technologijas, kurios turėtų užtikrinanti didesnę realią akumuliatoriaus autonomiją, ir patobulinimus, skirtus palengvinti kasdienį gyvenimą.
Su naujuoju „Leaf“, pirkėjams bus siūloma daugiau įrangos, spalvų ir komplektacijos variantų.
„Resonance“ konceptas
Detroite pristatytas koncepcinis „Resonance“ atkeliauja į Europą. Anot gamintojo, šis modeli laužo krosoverių dizaino stereotipus: jame įdiegtos naujos idėjos ir technologijos, leidžiančios vairuotojams optimaliai išnaudoti savo automobilių galimybes. Salonas įkvėptas kosminės kelionės pirmąja klase koncepcijos. Šį automobilį varo hibridinė elektrinė transmisija.
„Juke Nismo“
Kartu su „Nismo“ ženklo pristatymu Europai, „Nissan“ siekia pozicijas šiame nuolat augančiame kompaktiškų krosoverių segmente. Efektingu dizainu išsiskiriantis „Juke Nismo“ varomas 1,6 l 200 AG „DIG-T“ variklio su turbina.
Pirmąkart Ženevos automobilių parodoje publikai pristatomas naujas „370Z Nismo“ komplektuojamas su patobulintu šešių cilindrų varikliu, kuris užtikrina didesnę galią ir sukimo momentą.
„Nismo“ padalinio patobulinta važiuoklė turėtų leisti išnaudoti papildomą galią pakankamai efektyviai. Siekiant, kad greičiausio iki šiol „370Z“ automobilio garsas būtų toks pat įspūdingas, kaip ir jo išvaizda, sumontuota ir nauja išmetimo sistema.
„GT-R“
Įkvėpti sėkmingų pasirodymų lenktėse ties naujausios kartos „GT-R“ konstruktoriai kaip reikiant pasikrapštė: modelis gavo naujus purkštukus, naują turbinos apsauginį vožtuvą ir atnaujintą važiuoklę. Dėl šių permainų 2013 m. „GT-R“ iki 100 km/h gali įsibėgėti per 2,7 sekundės, t. y. 0,1 sekundės greičiau nei 2012 m. modelis.
„Juke N-tec“
„Juke“ modelių seriją papildė dar vienas kūrinys − parodoje debiutuojanti nauja „n-tec“ versija. Iš pagrindinių įdiegtų technologijų minėtina patobulinta „Nissan Connect“ sistema, kuri yra sujungta su „Google Send-To-Car“ technologija, leidžiančia siųsti numatytus maršrutus tiesiai į automobilio navigacijos sistemą.
Naujoji sistema suteikia prieigą prie lankytinų vietų duomenų bazės per „Google“, o 5,8 colių ekrane vaizduojamas aiškesnis vaizdas.