Vokiečių reklamos agentūra „BBDO Proximity Berlin“ vienoje iš naujausių savo reklamų nusprendė pasielgti drąsiai ir imtis siužeto, kuriame einama siaura riba tarp pašaipos ir patyčių. Ženevos automobilių parodoje debiutavusiam atnaujintam 2012 m. „Smart ForTwo“ parengtame klipe rodomi nuliūdę žmonės, po rimtų išvaizdos pasikeitimų, kol galiausiai nuskamba komentaras sakantis „mieste pasirodė jaudinančios naujos plastinės operacijos pavyzdys“ ir ekrane pasirodo „ForTwo“ siluetas.
REKLAMA
REKLAMA
Yra dvi šio, mūsų nuomone, ne visiškai skoningo reklaminio klipo versijos – 30 sekundžių ir vienos minutės, įgarsintos anglų ir vokiečių kalbomis. Siūlome pažiūrėti abi ir patiems įvertinti, kiek jos yra etiškos:
REKLAMA