Tegu jūsų neapgauna lenktyninio automobilio stiliaus šio „BMW 1M“ kupė apdaila, kadangi šis automobilis, nors ir žvėriškai galingas, yra skirtas gatvėms. Šalia bavarų automobilių gamintojo įsikūrę perdarymo specialistai „Tuningwerk“ patobulino 3,0 litrų variklį taip, kad jo galia padidėjo iki 521 AG, o sukimo momentas pasiekė 614 Nm. Neoficialiais duomenimis, tai leidžia mažajam kupė viršyti 300 km/h greitį.
„BMW 1M RS“ (nuotr. Gamintojo)
Greta kitų modifikavimo priemonių yra titano lydinio išmetimo sistema ir patobulintas variklio aušinimas. Priekyje įrengta GT4 lenktynių automobilių tipo oro aptakas, motoro dangtis, bagažinės antvožas ir galinis oro aptakas – visa tai pagaminta iš anglies pluošto. Iš tos pačio lengvos medžiagos pagamintos ir „Recaro PolePosition“ sportinės sėdynės. Automobilis aprūpintas 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai su „Dunlop Sport Maxx“ padangomis bei 370 arba 380 mm skersmens anglies keramikos stabdžių diskais.
„BMW 1M RS“ (nuotr. Gamintojo)
Perdarymo specialistų teigimu, taip paruoštas modelis reikalauja tik minimalių pakeitimų tam, kad atitiktų FIA kėbulinių automobilių lenktynėms keliavimus reikalavimus. „Tuningwerk“ už mažąjį monstrą prašo 119 tūkst. eurų (maždaug 410 tūkst. litų), o į šią sumą jau įskaičiuota ir standartinio „BMW 1M Coupe“ kaina.