„Hyundai“ pranešė, kad kompanijos specialistai jau kuria 1,8 litro darbo tūrio benzininį variklį, kuris veiks pagal dyzelinių motorų darbo principus.
Naujasis motoras gavo kodinį GDCI pavadinimą. Pats įdomumas čia, kad benzinas šiame variklyje užsidegs nuo suspausto oro karščio, t.y. taip pat, kaip dyzeliuose – GDCI variklyje uždegimo žvakių nerasime. Variklyje bus naudojamas tiesioginis kuro įpurškimas ir dviejų pakopų turbina. Maksimalūs variklio sūkiai sieks maždaug 5000 aps./min., manoma, kad jis naudos bent 25 proc. mažiau kuro, nei tradiciniai motorai.
Neįprastas motoras kuriamas „Hyundai“ centre Jungtinėse Valstijose. Pietų Korėjos kompanijai talkina „Delphi“ ir Viskonsino universiteto specialistai. Tiesa, „Hyundai“ neslepia, kad kol kas šis projektas tėra pradinėje stadijoje. Tačiau, cituojant „Hyundai“ centro inžinierius, jei viskas klosis pagal planą, tai kompanija gali pakeisti ir visos industrijos žaidimo taisykles.