• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakar vakarą Berlyne buvo publikai buvo parodytas septintos kartos „Volkswagen Golf“. Tuo pačiu koncernas išplatino ir oficialių automobilio fotografijų bloką. Na o pasaulinė „septintuko“ premjera įvyks šio mėnesio antroje pusėje, Paryžiaus automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „Volkswagen Golf“ išliko savame stiliuje – kaip ir buvo, taip „Golf“ ir liko itin konservatyvaus stiliaus automobiliu. Tiesa, gamintojai dėl to nesirūpina ir skuba vardinti technines inovacijas. Pasak „Volkswagen“ vadų, šis automobilis šioje klasėje užduos naujus saugumo ir taupumo standartus. Be to septintos kartos „Golf“ automobiliuose bus pilna technologijų, kurios dabar sutinkamos tik keliomis klasėmis aukštesniuose automobiliuose.

REKLAMA

Septintos kartos „Golf“ automobiliuose debiutuos „E211" gamyklinį indeksą gavusi variklių šeima. Tai bus trijų ir keturių cilindrų motorai, kurių didžiausias darbo tūris sieks tik 1,4 litro. Dalis naujosios šeimynos keturių cilindrų variklių važiuojant tolygiai galės atjungti kuro tiekimą pusei cilindrų. Tiesa, variklių gamoje liks ir pirkėjams įprasti „EA888“ serijos „1,8TFSI“ ir „2,0TFSI“ motorai.

REKLAMA
REKLAMA

Na o versija „GTI“ pagal savo galią lygiuosis į dabartinę „R“ modifikaciją. Be to, automobilis gaus ir firminę diferencialo „elektroninio blokavimo“ sistemą.

Įdomybių bus ir dyzelių fronte. Tarp įprastų versijų galingiausias dyzelinis motoras leis džiaugtis 181 a.g. jėga, o tai yra daugiau nei dabartiniame „GTD“. Tuo tarpu versija „GTD“ gaus 220 a.g. dyzeli su dvejomis turbinomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „Golf“ bus vienas iš pirmųjų koncerno automobilių, kuris bus gaminamas naudojant naują „MQB“ platformą. Tai leis improvizuoti ne tik su konstrukcijos dalimis, bet ir su medžiagomis. Jau žinoma, kad kelių „Golf“ modifikacijų (elektromobilio ir „GTI“) kėbule bus gausu iš aliuminio pagamintų komponentų. Panašu, iš aliuminio pagamintas bus kėbulo dugnas, variklio ir bagažinės dangčiai. Tai leis taupyti svorį. Tačiau jau dabar žinoma, kad net ir įprastos versijos gana lengvos – septintos kartos „Golf“ svoris bus ne didesnis, kaip ketvirtos kartos „Golf“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų