Vadinamasis automobilių tiuningas – rimtas dalykas. Ypač Vokietijoje. Tačiau kiekvienas save gerbiantis perdirbėjas svajoja anksčiau ar vėliau tapti visaverčiu automobilių gamintoju. Šią svajonę įgyvendino vokiečių kompanija „Pogea Racing“, kuri pristatė pirmą savo savarankišką kūrinį.
„Pogea Racing“ praeitį apibūdinti galima prisimenant šiek tiek ironišką apibūdinimą – „kompanija puikiai žinoma siauruose sluoksniuose“. Anksčiau šie vokiečiai tobulino įvairius „Audi“ modelius, vienu metu „piktino“ ir italų „Fiat 500“. Na o dabar „Pogea Racing" nusprendė gaminti vadinamuosius replikarus. T.y., automobilius, kurių linijos atkartoja seniausiai negaminamus modelius, tačiau jau aprūpintus šiuolaikiška technine dalimi. Užmojis pradžiai gana ambicingas – „Pogea Racing“ savo cechuose nusprendė antram gyvenimui prikelti nuo 1953 iki 1962 metų gamintą „Chevrolet Corvette C1“.
„Pogea Racing“ interpretacija „Corvette“ tema pagaminta pagal klasikinį tokių automobilių žanro scenarijų – ant vamzdžių rėmo montuojamas plastikinis kėbulas. Galinės automobilio ašies ratus per penkių pavarų mechaninę dėžę čia suka „General Motors“ 6,2 litro darbo tūrio 485 AG V8 tipo motoras.
„Pogea Racing Corvette“ iki 100 km/h greičio įsibėgėja per 3,9 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 288 kilometrus per valandą. Automobilis Vokietijoje kainuos 225 tūkst. eurų. Kaip už rankų darbo automobilį tai nėra daug, tačiau iš kitos pusės pirkėjui siūlomas labai brangus minimalaus komforto automobilis. Todėl manoma, kad vokiečiai per metus sugebės parduoti ne daugiau kaip kelias dešimtis tokių automobilių. Na, bet svarbiausia tai, kad „Pogea Racing“ save dabar gali oriai tituluoti visaverčiu automobilių gamintoju.