• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gamybos ciklo vidurys bet kuriam modeliui reiškia savotišką „vidurio amžiaus krizę“, kuomet jie jau yra nepatenkinti savo išvaizda ir populiarumu tarp pirkėjų. Toks laikas atėjo ir dabartinės kartos 7 serijos modeliui, todėl natūralu, kad BMW parengė jam visapusišką atsinaujinimo priemonių komplektą, kurį sudaro pakeistas automobilio priekinės ir galinės dalies dizainas, atšviežintas interjeras, nauja įranga ir nauji varikliai.

REKLAMA
REKLAMA

Bavarų flagmanas nuo šiol gaus visą šviesos diodų komplektą priekiniams žibintas. Taip pat juose labiau bus pastebimi dvigubi žiedai, o inkstų pavidalo priekiniai žibintai vietoje 12 juostelių dabar turės tik devynias. Priekyje taip pat įrengtas naujas priekinis buferis, posūkių žibintai šoninio vaizdo veidrodėliuose, pertvarkytas galinis buferis gavo naują chromo juostelę ir atšvaitus.

REKLAMA

Viduje, kaip ir galima tikėtis, rasime patobulintą interjerą su naujomis odos apmušalais aptrauktomis sėdynėmis, papildoma garso izoliacija ir už papildomą mokestį montuojama pramogine įranga galinėms sėdynėms. Pastarojo komplekto dalis yra ir 1200 vatų „Bang & Olufsen“ garso sistema su 16 garsiakalbių, taip pat naujas 9,2 colio skersmens plokščiaekranis monitorius ir apšviesta centrinė kolonėlė, kuri nenaudojant įtraukiama į valdymo skydą. Priekyje montuojamas 10,25 colio monitorius su nauja „juodo skydelio“ sistema ir didelės raiškos 3D grafika.

REKLAMA
REKLAMA

„BMW 750d xDrive“ (nuotr. Gamintojo)„BMW 750d xDrive“ (nuotr. Gamintojo)

Variklių gamą papildys naujas „TwinPower“ šešių cilindrų dyzelinis variklis, kuris bus montuojamas į „BMW 750d xDrive“ modifikaciją. Vokiečių reklamuojamas kaip galingiausias pasaulyje šešių cilindrų vienaeilis dyzelinis variklis, šis 3,0 litrų darbo tūrio motoras su trimis turbokompresoriais išvysto maksimalią 381 AG galią ir 740 Nm sukimo momentą. Tokios traukos užtenka tam, kad nuo 0 iki 100 km/h „750d xDrive“ įsibėgėtų per 4,9 sekundės, ES vidutinių degalų sąnaudų cikle pasiektų 6,4l/100 km rodiklį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat naujiena gamoje bus ir antros kartos „BMW ActiveHybrid 7“ versija, kuri vietoje pirmojoje kartoje pritaikyto 4,4 litro V8 tipo variklio su dviem turbinomis dabar naudos 3,0 litrų darbo tūrio vienaeilį šešių cilindrų motorą, kurio galia siekia 320 AG. Tarp kitų hibridinės pavaros komponentų yra 55 AG galios sinchroninis elektros motoras, jai pritaikyta aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė, ličio jonų akumuliatorių baterija ir elektronikos valdoma stabdymo energijos regeneracijos sistema ir „start stop“ funkcija. Bendra tokios sistemos galia siekia 354 AG, sukimo momentas – 500 Nm.

REKLAMA

„BMW ActiveHybrid 7“ (nuotr. Gamintojo)„BMW ActiveHybrid 7“ (nuotr. Gamintojo)

„ActiveHybrid 7“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 5,7 sekundės, o vidutinės modelio degalų sąnaudos siekia 6,8l/100 km. Gamintojo duomenimis, važiuodamas iki 60 km/h apribotu greičiu hibridinis sedanas gali nuvažiuoti keturis kilometrus vien varomas elektros energijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų