• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ atsotvai tikina, kad jų sukurtas XL1 − pats ekonomiškiausias serijinės gamybos automobilis visame pasaulyje. Gamintojo teigimu, jo degalų sąnaudos tesiekia tik 0,9 l/100 km. Dėl iš tinklo įkraunamos hibridinės sistemos dvivietis automobilis gali įveikti 50 km atstumą naudodamas tik elektros energiją.

REKLAMA
REKLAMA

Iš esmės XL1 - automobilis, išlaikęs fundamentalius sportinių automobilių dizaino kūrimo principus: mažas svoris (795 kg), pavyzdinga aerodinamika (Cd – 0,189) ir žemas svorio centras (1 153 mm aukštis).

REKLAMA

Tai leidžia ekonomiškam „Volkswagen“ važiuoti 100 km/val. greičiu varomam vos 6,2 kW/8,4 AG motoro. Visiškai elektriniu režimu XL1 reikalauja mažiau nei 0,1 kWh energijos, kad būtų įveiktas vieno kilometro atstumas.

Lengva aukštųjų technologijų konstrukcija, pavyzdinga aerodinamika ir hibridinė sistema, susidedanti iš dviejų cilindrų TDI variklio (35 kW/48 AG), el. motoro (20 kW/27 AG), 7 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėžės (DSG) ir ličio jonų akumuliatoriaus „Volkswagen XL1“ išmesti į aplinką vos 21 g/km CO2.

REKLAMA
REKLAMA

Jei reikalinga, 160 km/val. greitį pasiekiantis XL1 gali pagreitėti iki 100 km/val. greičio vos per 12,7 sekundės.

Konceptualiai XL1 reprezentuoja trečiąją evoliucinę „Volkswagen“ 1 litro automobilio strategijos stadiją. Kartu su naujuoju tūkstantmečiu prof. dr. Ferdinandas Piëchas, kuris šiuo metu yra „Volkswagen AG“ stebėtojų tarybos pirmininkas, suformulavo viziją rinkai pagaminti automobilį, kuris 100 km sunaudotų vieną litrą degalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Su dviviečiu XL1 ši vizija pamažu virsta realybe. Nepaisant įspūdingo XL1 efektyvumo, kūrėjai sėkmingiau kėbulą pritaikė kasdieniam naudojimui nei dirbdami su ankstesniais prototipais. Jei dėl geresnės aerodinamikos ankstesniuose L1 1 litro automobiliuose 2002 ir 2009 metais keleiviai sėdėdavo vienas už kito, tai XL1 du keleiviai sėdi beveik kaip įprastame automobilyje, tik šiek tiek vienas su kitu prasilenkdami.

REKLAMA

XL1 yra 3 888 mm ilgio, 1 665 mm pločio ir vos 1 153 mm aukščio. Pagal įprastus automobilių standartus, tai kraštutiniai matmenys. Palyginimui „Polo“ yra panašus ilgio (3 970 mm) ir pločio (1 682 mm), tačiau žymiai aukštesnis (1 462 mm).

Net ir grynakraujis sportinis automobilis Porsche Boxster yra 129 mm aukštesnis (1 282 mm). Taigi, XL1 pasižymės išskirtine išvaizda.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų