JAV automobilių gamintoja "Chrysler Group" per ateinančius tris mėnesius įgyvendins didžiausią savo istorijoje reklamos kampaniją, kuriai bus skirta net 100 milijonų JAV dolerių.
Šias lėšas nuo pirmadienio, birželio 2 dienos, iki rugsėjo 2-osios gamintoja skirs naujai televizijos, radijo ir spaudos reklamai, ja bus stengiamasi pritraukti dar daugiau potencialių pirkėjų į gamintojos prekybos salonus.
"DaimlerChrysler AG" JAV padalinys taip pat žada toliau siūlyti pirkėjams pirkti naujus automobilius išsimokėtinai su nulinėmis palūkanomis arba pasirinkti nuolaidas, kurios kai kuriems modeliams gali siekti net 4,5 tūkstančio JAV dolerių. Reklamos kampanijoje dominuos "Chrysler" "Dodge" ir "Jeep" modeliai.
"Chrysler" viceprezidentas prekybai Gary Diltsas (Garis Diltsas) tikina, kad pirkėjų paskatų sistema leis bendrovei neatsilikti nuo panašias lengvatas siūlančių pagrindinių JAV konkurentų "General Motors Corp" ir "Ford Motor Co".
dpa-Reuters-ELTA