Italijos mados namai "Giorgio Armani" planuoja ženklią verslo plėtrą ir kartu su viena Dubajaus nekilnojamojo turto bendrove kurs 1 mlrd. JAV dolerių vertės tarptautinį prabangių viešbučių tinklą, rašo verslo dienraštis "Financial Times".
Šis sprendimas turėtų suaktyvinti laisvalaikio paslaugų sektorių, kuris labai nukentėjo dėl pasaulinės recesijos, karo Irake ir SŪRS (SARS), tačiau jau ėmė skelbti atsargiai optimistiškas prognozes.
Per ateinančius septynerius metus Dubajuje, Milane, Londone, Paryžiuje, Niujorke, Tokijuje ir Šanchajuje bus atidaryta dešimt viešbučių ir keturios poilsiavietės. Apie tai paskelbė "Amani" partnerė "Emaar Properties", kuri yra didžiausia Artimuosiuose Rytuose nekilnojamojo turto bendrovė.
"Amani" ir "Emaar Properties" bendradarbiavimas yra naujausias pavyzdys, kai bendros veiklos imasi aukštosios mados ir viešbučių verslo atstovai. 2001 metais Italijos juvelyrinių dirbinių bendrovė "Bulgari" su didžiausiu pasaulyje viešbučių tinklu "Marriott" pasirašė sutartį, pagal kurią iki 2008-ųjų gali kartu atidaryti septynis viešbučius. Pirmasis šį pavasarį bus atidarytas Milane. 2000 metais Australijos pakrantėje savo viešbutį atidarė mados namai "Versace". Tuo tarpu dar vienas Italijos dizaineris Salvatore Ferragamo (Salvatorė Feragamas) turi viešbutį Florencijoje.
Savo vardu pavadintiems mados namas vadovaujantis Giorgio Armani (Džordžijus Armanis) sakė: "Jau daugelį metų svarstėme mintį perkelti "Armani" dizaino ir stiliaus filosofiją į viešbučius".
Viešbutis "Dubai Armani Hotel" bus įrengtas "Emaar Properties" statomame "Burj Dubai" pastate. "Emaar Properties" teigia, kad po trejų metų užbaigus "Burj Dubai" jis bus aukščiausias pasaulyje gyvenamasis ir komercinės paskirties pastatas.
Dubajaus viešbutyje turėtų būti 250 apartamentų, restoranai ir baseinų kompleksas. Už interjero dizainą bus atsakingas G. Armani. Viešbutyje turėtų būti ir "Armani" parduotuvių. Naujajame komplekse "Emaar Properties" ketina įrengti 150 liukso klasės apartamentų, kurių dizainą sukurs G. Armani ir kurie bus apstatyti "Armani Casa" kolekcijos baldais.
Dubajuje, kuris persiorientuoja nuo naftos verslo prie turizmo, prekybos bei verslo ir finansinių paslaugų, viešbučių kambarių skaičius per kitus penkerius metus turėtų padidėti nuo 15 tūkst. iki 75 tūkst. Dubajuje turizmą suaktyvino tai, kai po 2001 metų rugsėjo 11-osios teroro išpuolių Jungtinės Valstijos ir Europa sugriežtino kelionių apribojimus Persijos įlankos šalių gyventojams. Pastarieji dabar atostogoms renkasi Dubajų ir Libaną. Be to, Dubajuje yra įsikūrę daug emigrantų.
"Emaar Properties" valdybos pirmininkas Mohamedas Ali Alabbaras (Mochamedas Ali Emaras) teigė: "Armani" pavadinimas siejasi su šiuolaikine elegancija, stiliumi ir, visų pirma, su išskirtine kokybe. Tai - savybės, kurios apibūdins (naująjį) viešbučių ir poilsiaviečių tinklą".
G. Armani mados ir prabangos prekių imperijos vertė siekia 1,6 mlrd. JAV dolerių. "Armani" kuria drabužius, interjero dizainą, baldus ir kosmetiką.
ELTA