Vokietijos sportinės aprangos grupė "Adidas" paskelbė ketinanti atimti iš JAV konkurentės "Nike" pasaulio lyderės karūną ir pridūrė ketinanti intensyvinti savo reklamos kampanijas Amerikoje.
Šiaurės Amerikoje - didžiausioje pasaulio rinkoje - pirmąjį šių metų ketvirtį "Adidas" užsakymų skaičius buvo 22 proc. mažesnis nei atitinkamu praėjusių metų ketvirčiu. Tačiau pardavimų planų bendrovė mažinti neketina. "Adidas" ketina užimti 20 proc. JAV sportinių batelių rinkos. Šiuo metu "Adidas" šios rinkos dalis sudaro apie 11-12 procentų.
Generalinis direktorius Herbertas Haineris pareiškė, kad, siekdama sėkmingiau konkuruoti su "Nike", grupė pradės siūlyti JAV pirkėjams pigesnius sportinius batelius, kainuosiančius apie 60-80 JAV dolerių už porą. "Mes turime potencialo tapti pirmaisiais, - pareiškė jis. - Šiandien "Adidas" yra geresnis ir sveikesnis nei kada nors anksčiau".
dpa-ELTA