„DataCenter“ duomenimis antrąjį šių metų mėnesį Baltijos šalyse (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) įregistruoti 7087 nauji lengvieji automobiliai, tai yra 6 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (6690 vnt.).
Vasario mėnesį tarp Baltijos šalių didžiausias augimas naujų automobilių rinkoje užfiksuotas Lietuvoje – net 76 proc. Estijoje naujų lengvųjų automobilių užregistruota 0,3 proc. daugiau nei pernai vasarį, o Latvijoje atitinkami rezultatai net 26 proc. prastesni.
Pagal bendrą kiekį vasario mėnesį Lietuva taip pat užėmė pirmą vietą tarp Baltijos šalių. Čia buvo įregistruoti 2537 nauji lengvieji automobiliai, Estija žengia antroje vietoje (2481 vnt.), Latvija – trečioje (2069 vnt.). Bendras ekonomikos augimo sulėtėjimas atsiliepė ir naujų automobilių rinkoms Latvijoje bei Estijoje. Lietuvoje priešingai – pirmieji šių metų mėnesiai buvo labai sėkmingi naujų automobilių pardavėjams.
2008 m. vasarį, kaip ir sausį, Baltijos šalyse populiariausi „Toyota“ markės automobiliai, kurių užregistruota 753 vnt. Antroje vietoje „Volkswagen“ (592 vnt.), trečioje „Skoda“ (527 vnt.).
Didžiausią augimą tarp dešimties populiariausių markių vasarį pademonstravo „Nissan“ (104%), o daugiausia smuko „Volkswagen“ registravimas (-8%).
Tarp asmeninių automobilių vasario mėnesį Baltijos šalyse pirmą vietą užėmė „Toyota“ (686 vnt.), antrąją – „Honda“ (509 vnt.), o trečiąją – „Skoda“ (501 vnt.).
Tarp komercinių automobilių populiariausi buvo „Citroen“ (124 vnt.), toliau seka „Volkswagen“ (102 vnt.) ir „Renault“ (96 vnt.).
Pagal modelius tarp asmeninės paskirties automobilių Baltijos šalyse vasarį populiariausia „Skoda Octavia“, kurių užregistruota 284 vnt. Į antrąją vietą pakilo „Nissan Qashqai“, trečioje – „Honda CR-V“ (216 vnt.). Tarp komercinių automobilių vasarį populiariausias modelis „Citroen Berlingo“ (64 vnt.).
Tarp prestižinių asmeninės paskirties automobilių Baltijos šalyse vasario mėnesį populiariausi „Audi“ automobiliai (129 vnt.), toliau žengia „BMW“ (119 vnt.) ir „Mercedes-Benz“ (116 vnt.).