Kiekvieną kartą, kuomet žinomas prekės ženklas automobilių industrijoje „išnyra pilvu į paviršių“, rinkos analitikams ir ne tik jiems labai įdomus tampa klausimas, ką ketina rinktis buvę markės klientai. Per pastarajį dešimtmetį „General Motors“ uždarė daugiau automobilių prekės ženklų nei daugumą kitų koncernų apskritai turi savo dispozicijoje. Amerikiečiams minėtas klausimas itin aktualus ir tiesa sakant, ne viskas jiems klostėsi sėkmingai.
Remiantis pranešimai, 80 proc. buvusių „Oldsmobile“ vairuotojų pasirinko ne „General Motors“ produkciją, panaši situacija susiklostė ir su buvusiais „Hummer“ ar „Saturn“ savininkais. Kiek geriau amerikiečių koncernui pasisekė po to, kai panaikintas buvo „Pontiac“ prekės ženklas, mat apie 40 proc. vairuotojų persėdo į kitus jų gaminamus automobilius.
Dabar analitikų ir „Polk“kompanijos specialistų dėmesys nukrypo į „Saab“. Pagal specialią polinkio atsikratyti sena technika ir lojalumo metodiką buvo skaičiuojama, kiek klientų įsigiję naujus automobilius per šešis mėnesius pardavė senuosius. Nagrinėdami 2010 ir 2011 m. laikotarpį „Polk“ atstovai nustatė, kad po tai, kai „Saab“ bankrutavo, buvę savininkai nusitaikė tiesiai į masiniam pirkėjui skirtų automobilių rinkos vidurį ir pasirinko „Honda“. Nedaug nuo japonų kompanijos atsiliko antrą vietą užėmusi „Volkswagen“ markė, trečioje liko „Audi“.
Toliau seka įspūdingus pardavimo skaičius pastaraisiais metais pasiekianti „Toyota“, už jos seka „Chevrolet“ ir „Ford“. Svarbus skaičius šiuo atveju yra ir bendra „General Motors“ priklausančių automobilių markių, kurias pasirinko buvę „Saab“ savininkai dalis, kuris tyrimo duomenimis, siekia 15,2 proc. Panašu, kad amerikiečių koncerno situacija ne pati blogiausia.
„Top10“ markių, kurias pasirinko buvę „Saab“ klientai:
„Honda“ – 7,2 proc.
„Volkswagen“ – 7,0 proc.
„Audi“ – 6,3 proc.
„Toyota“ – 6,3 proc.
„Chevrolet“ – 6,2 proc.
„Ford“ – 6,1 proc.
BMW – 6,1 proc.
„Cadillac“ – 5,6 proc.
„Subaru“ – 4,7 proc.