Dešimties balų sistemoje daugiausiai gyventojų, 21 proc., šalies socialinio draudimo sistemai rašytų septynetą. Po 18 proc. gyventojų ją vertintų aštuonetu ir šešetu. Pačią sistemą taip pat arba geriau nei kitas valstybės administravimo sritis vertina 63 proc. apklausos dalyvių.
Gyventojai žino, kad skirdama išmokas „Sodra“ vadovaujasi galiojančiais įstatymais, tačiau pati nepriima sprendimų dėl išmokų dydžio. 43 proc. gyventojų įsitikinę, kad už tai atsako Seimas, o 39 proc. – kad Vyriausybė.
Kaip „Sodros“ veiklos trūkumus 40 proc. gyventojų įvardino biurokratiją, 16 proc. – darbuotojų piktnaudžiavimą, 15 proc. – per mažą informacijos teikimą visuomenei, 6 proc. – blogą aptarnavimą.
39 proc. gyventojų mano, kad gerinant įvaizdį „Sodrai“ reikėtų mažinti administravimo sąnaudas, 23 proc. – daugiau teikti informacijos apie veiklą, 13 proc. – maloniau ir greičiau aptarnauti klientus.
Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa taip pat atskleidė, kad vos dešimtadalis šalies gyventojų žino, kiek kainuoja „Sodros“ išlaikymas. Per metus „Sodros“ išlaidos darbuotojų atlyginimams, informacinių sistemų palaikymui ir vystymui, pastatų išlaikymui ir kitoms reikmėms nesiekia 2 proc. gautų pajamų.
Šalies gyventojų nuomonės tyrimą 2012 m. gruodžio 12 d. – 23 d. atliko bendrovė „Spinter tyrimai“. 75-iose šalies vietovėse iš viso buvo apklausta 1007 18-75 metų amžiaus gyventojų.