Tikslas, kurį turėjai projekto pradžioje dažnai evoliucionuoja į grandiozinius planus. Dažnai tokių darbų viduryje pradedi savęs klausti – „Ką aš čia darau?“, „Kaip aš čia atsiradau?“
Atlikus vieną patobulinimą po kito supranti, jog ruoši jau nebe gatvei skirtą automobilį. Priešais akis stovi lenktynių bolidas.
Variklio skyriuje tupinčio motoro keitimas man pasirodė nereikalingas. Vietoj to, pasirinkau lengvesnį kelią – išspausti kiekvieną arklio galią iš to, kas stūkso priešais mano akis.
Atsikratyti nereikalingo viršsvorio buvo lengviau – tiesiog pro langą išmečiau visą garso izoliaciją, pašalinau stoglangį. Į šiukšlių dėžę taip pat iškeliavo sėdynės bei kiti nereikalingi komponentai.
Sekantis žingsnis – Big Brake Kit, lengvesni „Integra Type-R“ ratlankiai, naujas galinis stabilizatorius su papildomu pastiprinimu, o visos važiuoklės gumos buvo pakeistos į analogus iš poliuretano.
Bene didžiausią skirtumą pajutau pakeitęs stabilizatorių ir važiuoklės gumas. Staiga santūrioji „ Integra“ iš šeimyninio sedano pavirto itin tiksliai valdomu kartingu. Automobilio pakabos balansas pasikeitė kardinaliai!
Smulkių modifikacijų dėka „Integra“ tapo standi ir jautri. Nepakankamas pasukamumas nusprendė susikrauti atostogų lagaminą ir atsisveikinti neribotam laikui. Prieš šių modifikacijų pridėjus automanišką dietą bei naujas padangas, priekinių ratų sukibimo su danga limitas ūgtelėjo kelis kartus. Norėdamas suprasti kur šis limitas yra ir ar galiu jį peržengti, privalėjau įsigyti bilietą į „Nemuno žiedą“.
Automobilių sportas yra brangus ir pavojingas užsiėmimas. Trasoje padarytos klaidos kainuoja labai brangiai, o mokymosi procesas ilgas. Pirmos treniruotės, stabdymo zona prieš šakius, pabėga galas, mašina trasa lekia skersa, išvažiavimas į miškelį suveikia kaip tramplinas. „Integra“ verčiasi per priekį ir nusileidžia ant stogo. Galinė automobilio dalis atsiremia ant šlaito, taip sugerdamas visą smūgį.
Ačiū dievui, jo likau sveikas ir gyvas, bet praėjus keletai akimirkų supratau – reikia kito projekto.
Apie „Mano automobilis“
Rubrika - „
Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.
„Mano automobilis“ rubrikoje norime pasidalinti jūsų automobiliais su kuriais važinėjate kiekvieną mielą dieną. Tai neturi būti įspūdingas, daugybę apdovanojimų pelnęs automobilis. Tai gali būti puikiai išlaikytas „Passat“, tai gali būti tik ką iš gamyklos išriedėjusi „Opel Corsa“ - markė ir modelis nėra svarbu. Laukiame laiškų iš tų automanų, kurie skiria pakankamai dėmesio savo automobiliams ir nori juos pademonstruoti kitiems automobilių entuziastams.
Į šios rubrikos rėmus taip pat telpa jūsų naujų projektų aprašymai. Jeigu neseniai pradėjote restauruoti įdomų automobilį, įdiegėte naujas modifikacijas dabartiniam automobiliui arba pradėjote ruoštis slalomo varžyboms - nieko nelaukite ir pasidalinkite su
mumis savo naujienomis!