• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš šiek tiek daugiau nei metus atsidaręs „Tingis“ kol kas užsiima sėdmaišių gamyba ir prekyba, tačiau įmonės vadovo Roko Černiausko užmojai – platūs. Jis tikisi, kad ateityje „Tingis“ taps patogumo sinonimu.

„Sėdmaišis – tik vienas produktų, o patį „Tingio“ prekės ženklą norėčiau padaryti patogumo sinonimu, – pasakoja „Tingis“ vadovas. – Tai galėtų būti daugiau daiktų: hamakai, supamos kėdės, sėdmaišiai šunims. Neatmetu galimybės įkurti kavinę, poilsio zoną.“ Sėdmaišiais R. Černiauskas susidomėjo, nes pamatė Lietuvoje neužpildytą nišą. „Pasitraukęs nuo savo buvusios veiklos, ieškojau galimybių, kur galėčiau investuoti, pradėti kažką naujo. Iš esmės sėdmaišių rinka man pasirodė įdomi, manau, kad joje trūko konkurencijos. Čia buvo tik vienas didesnis dalyvis, o konkurencija skatina tobulėjimą – tiek jo, tiek mūsų.“ Orientuojasi į kokybę Ryškiaspalviams įvairių dydžių sėdmaišiams siūti „Tingis“ atrado vieną Lietuvos siuvyklų. Įmonei svarbiausias kriterijus – kokybė, tačiau Lietuvoje ji vertinama menkai. „Lietuvoje gana sunku su kokybiškomis prekėmis. Sudėtinga konkuruoti, kada kiti žaidžia dėl kainos. O žmonėms kaina labai svarbi, – pasakoja R. Černiauskas. – Tik labai maža dalis atsižvelgia į kokybę.“ „Tingio“ sėdmaišių kaina svyruoja nuo 100 iki 400 litų. Kol kas verslas dar neatsipirko, bet tam, pasak pašnekovo, reikia laiko. „Kol kas viskas – investicijų stadijoje, traukiame pinigus iš savo kišenės, – sako R. Černiauskas. – Kokybė reikalauja daugiau darbo, laiko, tada žmonės ją įvertina. Tačiau aš tikiu, kad ateis diena, kai dirbsime pelningai.“ Nuo sausio jau veikia „Tingio“ internetinė parduotuvė, kuria įmonė tikisi pasiekti platesnį klientų ratą. Rezultatais kol kas tenkina. Kita vertus, sėdmaišių pardavėjams problemą kelia maži tautiečių namai. „Sėdmaišis užima nemažai vietos, o dauguma lietuvių gyvena kukliuose, mažuose butuose, todėl dažnai neužtenka vietos“, – sako R. Černiauskas. Plečiasi į užsienį „Tingis“ tuoj išsiplės į užsienio rinkas – Airiją bei Angliją. Jau sukurti tinklalapiai skirti šioms šalims, beliko suderinti transportavimo ir sandėliavimo detales. „Pasiūla ten yra tikrai didelė, bet matome, kad yra niša, kur galėtume įlįsti, – viliasi R. Černiauskas. – Aišku, prasimušti bus pakankamai sunku, bet laikui bėgant, manau, įsivažiuosime.“ Vadovas juokauja, kad pagrindiniu jų produktu netikėtai gali tapti ne sėdmaišiai, o guoliai šunims. „Matome didelę naujo produkto perspektyvą. Galbūt tai taps mūsų niša užsienyje. Bent jau Lietuvoje mes pirmieji pasiūlėme tokius masinės gamybos šunų sėdmaišius.“ Svarbiausia – nebijoti Pasak R. Černiausko, kuriant naują verslą svarbiausia turėti drąsos. „Patarčiau nebijoti. Jeigu turi idėją – daryk. Tai svarbiausia. Vien nuo sėdėjimo idėja nevirs realybe, reikia daug darbo įdėti“, – teigia jis. Tiesa, verslininkas pažymi, kad Lietuvoje pasigenda valdžios pagalbos smulkiajam verslui. „Labai trūksta palaikymo iš valstybės. Realiai smulkusis verslas – vos ne pagrindinis ekonomikos variklis, tai turi būti labai skatinama, – mano R. Černiauskas. – Skaudu, absurdiška, kai atsidarai įmonę, esi visiškai naujas, žalias ir turi mokėti tuos pačius mokesčius, kaip ir didieji rinkos veikėjai.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų